וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון שותף בניצחון סלטיק, אנדרלכט תוותר על קני סייף?

הקשר שחזר לאחרונה מפציעה שיחק 12 דקות ב-0:3 על המילטון, פרד רוטן לא מוצא מקום לסייף ובבלגיה הגדירו אותו "בזבוז כסף"

ניר ביטון שיחק הערב (שבת) 12 דקות כמחליף, בהופעת הליגה הראשונה שלו העונה במדי סלטיק. הקשר הישראלי, שחזר לאחרונה אחרי כ-11 חודשים ושותף במשחק הגביע מול אייר, נכנס הפעם בדקה ה-78 וסייע לאלופה הסקוטית להגדיל את התוצאה בדרך ל-0:3 ביתי על המילטון. קאלום מקגרגור (40), ריאן כריסטי (77) וסקוט סינקלייר (87) כבשו לזכות הירוקים, שמקדימים בשלוש נקודות את קילמרנוק, לה גם משחק עודף.

ניר ביטון שחקן סלטיק. GettyImages
ממשיך לחזור לעניינים. ניר ביטון/GettyImages

* בבלגיה מדווחים על אפשרות שאנדרלכט תמכור את קני סייף בימים שנותרו לסגירת החלון. כזכור, הקבוצה מימשה בקיץ את אופציית הרכישה שלו מגנט תמורת 3.75 מיליון יורו, אבל הקשר הישראלי שקיבל אזרחות ומייצג את נבחרת ארה"ב, ממעט לשחק העונה בגלל פציעות חוזרות. בשיטת שלושת הבלמים של היין ואנהאזברוק היה לו מקום קבוע בצד שמאל של הקישור, אבל המאמן החדש פרד רוטן מעדיף את ה-4-3-3 ההולנדי המסורתי ולא בונה עליו כאחד משלושת השחקנים הקדמיים. הבעיה היא שלקשר אין ביקוש רב מדי כרגע. "זה קצת בזבוז של כסף, אנדרלכט לא תוכל להחזיר עליו את ההשקעה", נכתב ב"הט ניוזבלאד".

* ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות במדי אנטוורפן, שסיימה ב-1:1 ביתי מול סטנדרד ליאז' ביום שישי. דיומרסי אמבוקני הציל נקודה למארחת עם שער בדקה ה-81, למרות ששיחקה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של דידייה למקל זה (62) וספגה ממקסים לסטיין (74). אנטוורפן זמנית במקום השני עם 42 נקודות, ליאז' עם שתי נקודות פחות במקום הרביעי.

* עומרי בן הרוש לא היה בסגל לוקרן שהפסידה 3:0 בביתה לזולטה וארחם. לוקרן האחרונה (14 נקודות) רשמה הפסד רביעי ברציפות והיא מסומנת כיורדת די ברורה לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully