וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ווסטהאם הובכה אצל ווימבלדון, סיטי בשמינית הגמר

הפסד מביך ביותר לפטישים נגד נועלת הליגה השלישית, שהשיגה 2:4 מדהים. קווין דה בראונה כיכב ב-0:5 הקליל של האלופה על ברנלי

אחרי ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד בחוץ על ארסנל במשחק המרכזי של הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, גם מנצ'סטר סיטי עלתה הערב (שבת) לשמינית הגמר עם 0:5 קליל על ברנלי. ווסטהאם מהפרמיירליג הובכה ובגדול כשהפסידה 4:2 לווימבלדון, שנמצאת במקום האחרון בליג וואן (הליגה השלישית). אברטון ספגה בדקה ה-95 והודחה על ידי מילוול בהפסד 3:2 שהגיע אחרי תקריות אלימות ברחובות. בירם כיאל השלים 90 דקות בהרכב ברייטון שסיימה ב-0:0 ביתי מול ווסט ברומיץ' מליגת המשנה ונגררה למשחק חוזר, כמו גם ק.פ.ר (1:1 ביתי מול פורטסמות') שעדיין חסרה את תומר חמד הפצוע. וולבס, שהדיחה את ליברפול בסיבוב הקודם, נמנעה מסנסציה כשחזרה מפיגור שני שערים ל-2:2 מול שרוסברי.

קייל ווקר (מימין), קווין דה בראונה, גבריאל ז'סוס שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
במרכז העניינים כמעט בכל שער. קווין דה בראונה עם החברים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:5

פפ גווארדיולה העלה הרכב חזק והאלופה האנגלית מציגה הפרש שערים 0:28 בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. ברנלי חטפה חמישייה בביקור הקודם שלה בסיטי אוף מנצ'סטר וזה קרה לה שוב. בדקה ה-23 הוציא ניק פופ כדור ראשון מהרשת לאחר פריצה של גבריאל ז'סוס, והשקט שנמשך חצי שעה, הופר בדקה ה-53 על ידי קווין דה בראונה, שבישל לברנרדו סילבה וכבש בעצמו בדקה ה-61 עם בעיטה חדה אל הרשת מ-17 מטרים ברגל ימין. הבלגי סידר גם את השער העצמי של קווין לונג בדקה ה-73, ואת התוצאה חתם המחליף סרחיו אגוארו בפנדל בדקה ה-85.

שחקן ווימבלדון סקוט ווגסטף חוגג. רויטרס
הפתעת הסיבוב. שחקני ווימבלדון בטירוף/רויטרס

ווימבלדון - ווסטהאם 2:4

וואו, איזו הפתעה. ווימבלדון, שממוקמת במקום האחרון בליג וואן (הליגה השלישית), סידרה את ההפתעה הגדולה של הסיבוב. קווסי אפייה (34) נתן למארחת יתרון מוצדק, וסקוט ווגסטף (41) הכפיל כדי להוריד את ווימבלדון להפסקה ב-0:2 פשוט מדהים. מנואל פלגריני ביצע את כל החילופים שלו בהפסקה על מנת לשנות את המצב - אבל כבר בדקה ה-46 כובש השער הראשון, אפייה, בישל לכובש השער השני ווגסטף שהשלים צמד ו-0:3 מדהים. לוקאס פרס (57) ופליפה אנדרסון (71) שנכנסו כמחליפים צימקו והלחיצו מאוד את המקומיים, אבל בסופו של דבר ווימבלדון ניצלה את הלחץ הרב של הלונדונים בהגנה ועקצה בדקה ה-88 עם טובי סיביק המחליף כדי לסגור עניין. 2:4 לווימבלדון בסיום, איזו סנסציה.

מילוול - אברטון 2:3

אצטדיון הדן סיפק הפתעה גדולה כשהקבוצה מליגת המשנה הדיחה את הטופיז, אבל הכדורגל היה שולי בערב הזה. אוהדי מילוול שוב גנבו את הפוקוס עם תקריות אלימות בדרך לאצטדיון. הקהלים התעמתו ביניהם ברחובות ואחד מאוהדי אברטון אף נדקר בפניו. המשחק נערך למרות הכול והמארחת הצליחה לחזור פעמיים מפיגור. ריצ'רליסון (43) וג'נק טוסון (72) סידרו יתרון לאברטון, אבל לי גרגורי (45) וג'ייק קופר (75) דאגו בשני המקרים לשוויון מהיר. בזמן ששוטרי ליברפול כבר החלו להיערך למשחק חוזר בגודיסון פארק, מארי וואלאס חשב אחרת וסידר למילוול כרטיס מפתיע לשמינית הגמר עם שער בדקה ה-95.

שרוסברי - וולבס 2:2

המדורגת 18 בליגה השלישית הייתה כל כך קרובה לסנסציה. גרג דוקרטי (47) ולוק ווטרפול (71) העניקו לשרוסברי יתרון מבטיח, אבל ראול חימנס (75) קם מהספסל וצימק עבור וולבס שהגבירה את הלחץ בדקות הסיום ובאה על שכרה בתוספת הזמן. מאט דוהרטי, המגן האירי המצוין שכבר כבש העונה שני שערי ניצחון ואחד מהם היה בדקה ה-94 מול ניוקאסל, עשה את זה הפעם בדקה ה-93 וכפה משחק חוזר.

מאט דוהרטי שחקן וולבס חוגג. GettyImages
שוב המושיע של וולבס. מאט דוהרטי/GettyImages

ברייטון - ווסט ברומיץ' 0:0

למרות הפציעה בידו, בירם כיאל פתח בהרכב השחפים והשלים 90 דקות, אבל קבוצתו לא הצליחה להשיג הכרעה מול הבאגיז מליגת המשנה ותצטרך לעבוד קשה בגומלין בהות'ורנס. ג'ונתן בונד הצטיין בשערה של ווסט ברומיץ', מנע מגלן מארי לכבוש וגם עצר בעיטה של כיאל בדקה ה-32.

בירם כיאל שחקן ברייטון. רויטרס
90 דקות עם החבישה. בירם כיאל/רויטרס

משחקים נוספים

ניוקאסל - ווטפורד 2:0
פורטסמות' - ק.פ.ר 1:1
מידלסברו - ניופורט 1:1
דונקסטר - אולדהאם 1:2
סוונסי - ג'ילינגהאם 1:4
אקרינגטון סטנלי - דרבי קאונטי 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully