וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: נהריה הפתיעה עם 80:86 על הפועל ירושלים, הפועל אילת ניצחה

27.1.2019 / 22:20

סוגרת הטבלה נעזרה בריצת 0:10 מאוחרת ו-21 נקודות של קרופורד כדי להשיג ניצחון חשוב ולנקום בירושלים על התבוסה בסיבוב הקודם. אילת עצרה לראשון לציון רצף של שבעה ניצחונות

ONE

המחזור ה-16 בליגת העל נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים כשעירוני נהריה הפתיעה עם 80:86 ביתי על הפועל ירושלים. בקרב צמרת שנערך באילת ניצחה הקבוצה המקומית את מכבי ראשון לציון ועצרה לה רצף של שבעה ניצחונות.

טיישון תומאס הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
טיישון תומאס בעין שרה/לילך וייס רוזנברג

עירוני נהריה - הפועל ירושלים 80:86

בסיבוב הקודם עירוני נהריה חטפה בארנה את אחת התבוסות הקשות בתולדותיה עם 53:92 כואב במשחק שבו היא לא מצליחה לקלוע אפילו שלשה אחת. הערב, הגיעה הנקמה, אך חשוב מכך נהריה השיגה ניצחון חשוב מאוד בתחתית שהפכה להיות צפופה מאוד. המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, אבל המארחים ידעו להכריע אותו עם ריצת 0:10 בדקות האחרונות. ג'ורדן קרופורד הזר שהצטרף לקבוצה במהלך העונה בלט מעל כולם עם 21 נקודות וגם 5 אסיסטים (4 מ-9 מחוץ לקשת). מייק הנרי הוסיף 17 ודגן יבזורי תרם 11 מהספסל, כולל כמה שלשות של מאני טיים. מנגד, ג'יימס פלדין היה פנטסטי עם 27 נקודות, 22 מתוכן ברבע השלישי, אבל טיישון תומאס בלט בחולשתו עם 0 נקודות ב-24 דקות. יוגב אוחיון קלע 15 אבל אפילו לא אסיסט אחד לעומת 8 כאלו של תמיר בלאט שהוסיף 11.

קלעו לעירוני נהריה: ג'ורדן קרופורד 21 (4 מ-9 מחוץ לקשת) ו-5 אסיסטים, מייק הנרי 17 ו-6 ריבאונדים, יפתח זיו 11, דגן יבזורי 11, טרי אלן 9 ו-7 ריבאונדים, אריק גריפין 9 ו-5 ריבאונדים, ניב משגב 6, בן אלטיט 2.

קלעו לירושלים: ג'יימס פלדין 27, יוגב אוחיון 15, תמיר בלאט 11 נקודות ו-8 אסיסטים, כריס ג'ונסון 11, ג'וש אוואנס 10 ו-13 ריבאונדים, ליאור אליהו 4, בר טימור 2.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ורדן קרופורד עירוני נהריה. לילך וייס רוזנברג
המצטיין של נהריה. ג'ורדן קרופורד/לילך וייס רוזנברג
ג'יימס פלדין הפועל ירושלים מול יפתח זיו עירוני נהריה. לילך וייס רוזנברג
יכולת נהדרת שלו הערב לא הספיקה. ג'יימס פלדין נאבק ביפתח זיו/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

ירושלים פתחה את המשחק הזה עם 5:10 מהיר, אבל מייק הנרי הפך את התוצאה עם שתי שלשות רצופות לזכות המקומיים. ירושלים ממש לא נבהלה והגיבה עם שתי שלשות של תמיר בלאט שהעניקו לאורחים יתרון של 11:16. ג'וש אוואנס החל לעבוד בצבע והרבע הראשון הסתיים ביתרון 17:23 לירושלמים. ברבע השני נהריה ניסתה לחזור עם קרופורד וטרי אלן וגם דגן יבזורי שצלף שלשה. מייק הנרי החל לאפס את הידית ונהריה חזרה כבר לפיגור 33:32 בלבד כשנותרו 19 דקות להפסקה. ג'יימס פלדין החטיא שלשה ונהריה לקחה פסק זמן ממנו היא חזרה עם החטאה של קרופורד ובהפסקה: 33:32 בלבד לירושלים.

ג'יימס פלדין הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
22 נקודות ברבע השלישי. ג'יימס פלדין/לילך וייס רוזנברג

הקאמבק של נהריה הושלם ברבע השלישי. קרופורד תפר שתי שלשות ויחד עם יפתח זיו השניים הובילו ריצת 0:8 שהעניק לנהריה יתרון 36:40, אבל ג'יימס פלדין היה פשוט בלתי עציר, צלף מכל טווח וסיים את הרבע השלישי בלבד עם 22 נקודות מתוך 24 כדי להעניק לקבוצתו יתרון שברירי של 60:61. גם הרבע הרביעי היה צמוד מאוד. נהריה הלכה שוב ושוב אל ג'ורדן קרופורד שלא אכזב חגג על הגנת ירושלים, שעלתה בלי פלדין המצטיין שלה שקיבל מנוחה. אבל פלדין חזר בגדול ואחרי שיפתח זיו העניק לנהריה יתרון 72:74, הוא חדר לסל ועשה מהלך של שלוש נקודות כדי להחזיר את היתרון לירושלים. יפתח זיו החטיא שלשה ובלאט השלים ריצת 0:5 לאורחים. גמור? ממש לא. דגן יבזורי השווה עם שלשה, בלאט החטיא מנגד וקרופורד החזיר את היתרון לנהריה עם מהלך של שלוש, כשטרי אלן משלים ריצת 0:8 וקובע 77:82 לנהריה כשנותרו רק 41 שניות לסיום. נהריה המשיכה את הריצה עד ל-0:10, כשיוגב אוחיון קוטע אותה עם שלשה אחרי חסימה על פלדין, אבל זה היה מאוחר מדי ובסיום: 80:86 לנהריה.

שחקני הפועל אילת ג'יי פי טוקוטו, עידן זלמנסון. מגד גוזני
חגג על ראשון. עידן זלמנסון/מגד גוזני

הפועל אילת - מכבי ראשון לציון 81:96

אחרי שני הפסדים רצופים ואיבוד גובה במאבקי הצמרת, הקבוצה של שרון דרוקר שבה למסלול הניצחונות בשבוע שעבר בהרצליה עם תצוגה משכנעת והיום האילתים השיגו ניצחון מרשים עוד יותר מול הקבוצה החמה בליגה שהגיעה למשחק הזה ברצף של שבעה ניצחונות. אילת פתחה פער מיד עם הפתיחה ועד הסוף זה היה משחק של חתול ועכבר. הקבוצה של דרוקר שלטה ללא עוררין בצבע בזכות סולימאן בריימו המצוין שסיים את המשחק הזה עם 19 נקודות וגם עידן זלמנסון שהיה יעיל מאוד עם 15 וגם 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. מנגד, קמרון לונג (17) ואלכס המילטון (15) הובילו את הקבוצה של גיא גודס, אבל ההגנה של ראשון היתה בעוכרה.


קלעו לאילת: סולימאן בריימו 19, עידן זלמנסון 15, ג'יי פי טוקוטו 13, פרדריק בורדיון 11, לנזל סמית' 10 ו- 8 אסיסטים, יונתן שולדברנד 9, אבי בן שימול 8, אלייז'ה בראיינט 6 ו-10 ריבאונדים, רפי מנקו 5

קלעו לראשון לציון: קמרון לונג 17 ו-6 אסיסטים, אלכס המילטון 15, דיימון סימפסון ואדם אריאל 9, עמית אבו 8, דשון סטיבנס ואיגור קולשוב 7, עוז בלייזר 5, איתי שגב 4

קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
לא הצליח להושיע. קמרון לונג/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הרבע הראשון התנהל בקצב איטי, כשאילת היא זו ששולטת במשחק, הרבה בזכות משחק יעיל של פי ג'יי טוקוטו וגם עידן זלמנסון, שעשו נקודות קלות בצבע וניצלו איבודים של ראשון. קמרון לונג ודשון סטיבנס השאירו את האורחים בתמונה ובסוף הרבע הראשון אילת הובילה 14:20. ברבע השני הגיעה הבריחה הגדולה של אילת. סולימאן בריימו חגג בצבע, איתי שגב החטיא ואלייז'ה בראיינט הריץ את אילת ליתרון שיא של 23:41. שולדברנד תפר עוד שלשה למארחים, אבל קולשוב ועמית אבו עם שלשה מול האקסית הוריד את ראשון להפסקה בפיגור סביר יותר של 47:34.

הפער של אילת נשמר גם ברבע השלישי. עידן זלמנסון רשם משחק מצוין ותכליתי בצבע וגם לנזל סמית' חגג כשמנגד קמרון לונג התעורר ושמר את האורחים בפיגור 12 כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע. עמית אבו המשיך להפציץ מול האקסית, אבל לראשון לא היתה תשובה לעידן זלמנסון שעם חמש נקודות רצופות העניק לאילת יתרון 14: 57:71 בסוף הרבע. ראשון נאחזה במשחק הזה ולא הסכימה לוותר. קמרון לונג ואלכס המילטון היו מצוינים והובילו פתיחת רבע של 9:14 כדי לקזז את הפיגור לחד ספרתי, אבל פרדריק בורדיון שבר אותם עם שלשה שקבעה 71:83 למארחת. המילטון עוד תפר שלשה מנגד, אבל אבי בן שימול קלע שני סלי מאני טיים רצופים כדי להעלות את אילת ליתרון 79:91 ובסיום: 81:96 לאילת.

ONE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully