וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי תל אביב: אורי ששון חתם את התחרות עם זהב רביעי לישראל

26.1.2019 / 18:57

המדליסט האולימפי ניצח בגמר של מעל 100 ק"ג וכיפר על אליפות אירופה המאכזבת: "זו חוויה מתקנת, פשוט כיף גדול לעשות את זה כאן"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

גרנד פרי תל אביב בג'ודו הסתיים הערב (שבת) עם מדליה שביעית לישראל ורביעית מזהב, כאשר אורי ששון קטף אותה בקטגוריית המשקל הפתוחה (מעל 100 ק"ג) בזכות ניצחון בגמר על יקיב חמו האוקראיני. בהיעדרו של פיטר פלצ'יק, שנאלץ לוותר על השתתפותו בגלל מחלה, ששון הוא הישראלי היחיד שהגיע לקרבות המדליות ביום האחרון של התחרות. סך הכול זכתה ישראל בארבע מדליות זהב (שגיא מוקי, שירה ראשוני, תמנע נלסון לוי וששון), שתי מדליות כסף (גילי כהן וענבל שמש) ומדליית ארד אחת (טוהר בוטבול) בתחרות שפותחת את שנת 2019.

ששון אמר לאחר הניצחון: "זו חוויה מתקנת, פשוט כיף גדול לעשות את זה פה בארץ. השינוי התחיל מיד אחרי אליפות אירופה, הבנתי שאני חייב להיות יותר מחויב ולהקריב הרבה. כשאתה מחויב, אין סיבה שתגיע לדקה החמישית פה ולא תילחם עם הקהל הזה מאחוריך. המטרה הבאה היא גרנד סלאם פריס ואני מתכוונן לשם".

הג'ודוקא אורי ששון (משמאל) מול טמרלאן בשאייב, אליפות אירופה 2018. ברני ארדוב
חזר, ובגדול. אורי ששון/ברני ארדוב

גברים

מעל 100 ק"ג

המדליסט האולימפי אורי ששון התחיל את דרכו בסיבוב השני ועבד קשה לפני שניצח בניקוד זהב את רוסלן שקבאזוב הרוסי שספג עונש שלישי. ברבע הגמר ניצח את אנדריי קולסניק האוקראיני עם איפון תוך 23 שניות, ובחצי הגמר זרק את האזרי אושנגי קוקאורי ורץ לחגוג עם הקהל שהתאכזב איתו בעקבות ההדחה המוקדמת באליפות אירופה הביתית בשנה שעברה. בגמר, שהיה האחרון הערב, חיכה האוקראיני חמו שכבר ניצח את ששון בגרנד סלאם אבו דאבי ב-2015. הישראלי התיש את יריבו, חילץ ממנו שני עונשים ואחרי כמעט שלוש דקות בניקוד הזהב גם השיג עונש שלישי שהכריע את הקרב. סגירת מעגל נהדרת עבור ששון, וגם החגיגות בהתאם. נאור איטח התחרה גם הוא במשקל זה והודח בסיבוב הראשון.

עד 100 ק"ג

סרפים קופמנייס הפסיד בקרב הראשון לזלאן אוהט ההונגרי.

עד 90 ק"ג

לי קוכמן עלה אוטומטית לסיבוב השני ובו ניצח באיפון את דבלאט בובונוב מאוזבקיסטן, אבל בסיבוב השלישי נכנע לאקסל קלרז'ה הצרפתי והודח מהתחרות. אסף חן, נדב זוראט ואיתי גולן הפסידו בסיבוב השני.

עוד באותו נושא

גרנד פרי תל אביב: מדליית זהב לשגיא מוקי, כסף לענבל שמש, ארד לטוהר בוטבול

לכתבה המלאה
הג'ודוקא רז הרשקו. קובי אליהו
עברה יריבה אחת. רז הרשקו/קובי אליהו

נשים

מעל 78 ק"ג

רז הרשקו ניצחה את שרה אלברס מספרד עם איפון כשנותרו חמש שניות על השעון, אבל הפסידה בגלל שלושה עונשים לאיבנה מראניץ' הקרואטית בסיבוב השני.

עד 78 ק"ג

עומרי קניון ניצחה באיפון את ניקול סטאוט האמריקאית בסיבוב הראשון, אבל לאחר מכן נכנעה לאלכסנדרה בבינצבה הרוסייה. ענבר לניר הפסידה בקרב הראשון לאנט מסארוש ההונגרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully