וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו שוב הפסידה, נאלדו שוב הורחק

יומיים אחרי פיטוריו של הנרי, הקבוצה מהנסיכות נוצחה 2:0 על ידי דיז'ון, הבלם הברזילאי ספג אדום שני בשלושה משחקים. לאלה כבש בניצחון שטרסבורג

חזיז במשחק של מארסיי - ליל. רויטרס
החזיז שגרם להפסקת המשחק/רויטרס

העונה של מארסיי הולכת מדחי אל דחי ואמש (שישי) הקבוצה מדרום צרפת הפסידה 2:1 בבית לליל המפתיעה במשחק שפתח את המחזור ה-20 בליגה הצרפתית. בשבת מונאקו המשיכה להתרסק והפסידה 2:0 לדיז'ון כשנאלדו שוב סופג כרטיס אדום.

מארסיי - ליל 2:1

המשחק עצמו היה שולי לעומת מה שהתרחש בדקה ה-57, כאשר אחד מאוהדי מארסיי הזועמים השליך למגרש חזיז שהתפוצץ וכמעט פגע בקווין סטרוטמן קשר הקבוצה. החזיז הזה גרם להפסקת המשחק למשך 40 דקות במצב של 1:0 לאורחים. גם לאחר ההפסקה הגדולה שחקני מארסיי לא נרגעו.

פלוריאן תובאן העצבני שרשם עונה נהדרת אשתקד, ביצע עבירה גסה והורחק בדקה ה-67. למרות זאת מארסיי לחצה כדי להשוות, אבל ליל ניצלה זאת כדי לעקוץ את השני עם מתפרצת שהסתיימה עם השני של ניקולא פפה. עמוק בתוספת הזמן מריו באלוטלי, שחקן הרכש שרשם את הבכורה שלו, צימק עם שער נגיחה אבל השופט שרק לסיום מיד לאחר השער שלו.

דיז'ון - מונאקו 0:2

יומיים אחרי פיטוריו של תיירי הנרי (ועם פרנק פאסי כמאמן זמני) והקבוצה מהנסיכות ממשיכה להיראות רע ולהסתבך במאבקי ההישרדות. מונאקו רשמה הפסד ליגה מספר 13 העונה כשנאלדו מורחק בדקה ה-60 וסופג אדום שני בשלושה משחקים בקבוצתו החדשה ובכך הופך לשחקן הראשון שעושה את זה בליג1 אחרי 30 שנה. עוד לפני כן, קוון צ'אנג הון (24) כבש, נעים סליטי השלים (69) וסידר לדיז'ון ניצחון יקר.

גנגאן - ריימס 1:0
לגנגאן: פאפי דג'ילובוג'י (הורחק, 59), לריימס: מאתיו קפארו (38)

ניס - נים 0:2
לניס: יוסוף עטאל (41), אלאן סנט מקסימין (54)

שטרסבורג - בורדו 0:1
לשטרסבורג: קני לאלה (92)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully