וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: "סולשיאר נמצא ב"אודישן" הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל"

באנגליה מתמוגגים מהשינוי שהביא המאמן הנורבגי למנצ'סטר יונייטד, גארי ליניקר הילל, איאן רייט הודה: "נראה כאילו אלו שחקנים אחרים". פיל נוויל: "שחקנים היו כבויים אצל מוריניו". סולשיאר: "זו יונייטד הקלאסית"

רויטרס

גם האופטימיים ביותר שבאנשי מנצ'סטר יונייטד לא האמינו שהפיטורים של ז'וזה מוריניו יגרמו לכזו תפנית חיובית. אולה גונאר סולשיאר המאמן הזמני (?) של השדים האדומים רשם אמש (שישי) ניצחון שמיני ברציפות בתפקיד, ואולי המתוק מכולם, כשהוליך את קבוצתו ל-1:3 בחוץ על ארסנל בדרך לשמינית גמר הגביע. רומלו לוקאקו המושמץ בישל פעמיים, אלכסיס סאנצ'ס שהיה בדרך החוצה בתקופתו של מוריניו, כבש מול האקסית כשלינגארד ומרסיאל משלימים את השלישייה.

באנגליה מנסים להבין מה גרם לשינוי הקיצוני כל כך ביכולת של השדים האדומים ואיאן רייט, אקס ארסנל והיום פרשן, אמר: "זה נראה כאילו שחקנים אחרים משחקים ביונייטד. אותם שחקנים לא נהנו אצל מוריניו".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עושה בית ספר לכולן. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

פיל נוויל, שמזוהה כמובן דווקא עם מנצ'סטר יונייטד, עקץ: "היה פער תהומי בין הקבוצות. בהתחלה אמרו שסולשיאר ניצח רק משחקים קלים. אחרי זה הוא ניצח את טוטנהאם בחוץ ועכשיו את ארסנל. השחקנים שלא שיחקו טוב אצל מוריניו, ממצים עכשיו את היכולת שידענו שיש להם. זה לא רק שהשחקנים אוהבים את סולשיאר, זו גם מודעות טקטית".

נוויל מדבר על כך שבמקום להתגונן כפי שמוריניו היה עושה במצב של 1:2 ליונייטד, סולשיאר הכניס את רשפורד ומרסיאל שהכריעו סופית את המשחק. "שני החילופים בסוף הכריעו, זה היה מהלך מבריק", הוסיף נוויל.

גארי ליניקר הקצין עוד יותר בשבחים כשאמר: "סולשיאר נמצא כנראה באודישן הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל".

ומה היה לסולשיאר להגיד? הנורבגי, שכבש 126 שערים ב-336 הופעות כשחקן מנצ'סטר יונייטד, הצטנע כשאמר: "משחק מצוין שלנו. התגוננו היטב ויצאנו למתפרצות. זו יונייטד הקלאסית. וויין רוני וכריסטיאנו רונאלדו כבשו המון שערים כאלו מול ארסנל. הראינו לשחקנים וידאו עם הגולים הגדולים מהעבר ואני חושב שאפשר להוסיף עוד שני שערים לווידאו. עשינו צעד גדול קדימה, היה שיפור גדול לעומת המשחק מול טוטנהאם. קל להתלהב ולדבר על העתיד, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולחשוב רק על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully