וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.1: אינטר החתימה את סדריק, ארסנל פנתה לפרישיץ'

המגן הפורטוגלי הגיע לנראזורי בהשאלה מסאות'המפטון, התותחנים רוצים את הקרואטי כמושאל. קאסרס עבר בדיקות רפואיות ויחזור ליובנטוס

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* אינטר השלימה את שאילתו של המגן הימני סדריק (27) מסאות'המפטון. הפורטוגלי הצטרף בהשאלה עד לתום העונה, כשהנראזורי שילמו חצי מיליון יורו ומחזיקים באופציית רכישה בסך 11 מיליון יורו.

* בורדו ביצעה רכש ראשון בחלון החורף כשהחתימה לארבע שנים וחצי את החלוץ האנגלי ג'וש מאג'ה (20) שכיכב העונה עם 15 שערים במדי סנדרלנד מהליגה השלישית. סכום ההעברה מוערך בכ-4 מיליון יורו.

* קורינתיאנס הברזילאית הודיעה על חזרתו לקבוצה של ואגנר לאב לאחר שהתיר את חוזהו בבשיקטאש. החלוץ בן ה-34 כבש 15 שערים בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה ב-2015 וחתם עד דצמבר 2020.

* מרלוס מורנו, החלוץ הקולומביאני בן ה-22 ששייך למנצ'סטר סיטי, הושאל לסנטוס לגונה המקסיקנית.

* המגן הצרפתי רומן מטאניר (28) עזב את ריימס וחתם במינסוטה יונייטד מליגת ה-MLS.

* אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון וכשהקבוצה נמצאת ארבע נקודות מעל הקו האדום, ויטוריה סטובאל פיטרה אתמול את ליטו וידיגאל, מאמן מכבי תל אביב לשעבר.

שמועות

* מרטין קאסרס הגיע לטורינו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את חזרתו ליובנטוס, בה שיחק מ-2012 ועד 2016. שחקן ההגנה האורוגוואי בן ה-31 יעבור מלאציו תמורת 600 אלף יורו ויחליף את מהדי בנעטיה שיימכר לקבוצה מקטאר.

* BBC ספורט מדווח: ארסנל פנתה לאינטר במטרה לקבל את איבן פרישיץ' הקרואטי בהשאלה עד לתום העונה, עם אופציה לרכישה ב-35 מיליון ליש"ט.

* סרגיי סמאק, מאמנה של זניט סנט פטרסבורג, אישר כי הקשר הארגנטינאי לאנדרו פארדס נמכר לפריס סן ז'רמן: "ההעברה תושלם בקרוב מאוד".

* בספרד טוענים שארסנל וגם ווסטהאם רודפות אחרי פאבלו פורנאלס, קשרה של ויאריאל. על פי ההערכות לקשר יש סעיף שחרור בגובה של 30 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שגם טוטנהאם הצטרפה למירוץ אחרי אדריאן ראביו, אך לא מוכנה לשלם עליו יותר מ-23 מיליון יורו. הספרס מקווים שפריס תשלים את החתמתו של קשר שיחליף את ראביו ויעדיפו למכור אותו מאשר לאבד אותו בחינם בקיץ.

* בצרפת טוענים שלאונרדו ז'ארדים המאמן החדש ישן של מונאקו מעוניין בטיאגו מנדס' קשרה של ליל.

* ג'ורדן לוקאקו היה על סף מעבר בהשאלה מלאציו לניוקאסל, אבל העסקה נפלה ברגע האחרון.

* באיטליה מדווחים שאינטר ומילאן נאבקות על החתמתו של יאניק קראסקו, הבלגי הבינלאומי שנחוש לחזור לאירופה אחרי עונה אחת בדליאן הסינית.

* ולנסיה מחפשת חיזוק ומעוניינת בצ'יצ'אריטו הרננדס, חלוצה המקסיקני של ווסטהאם. הרננדס נדחק מחוץ לרוטציה של ווסטהאם, אבל זו מעדיפה למכור אותו בעוד שוולנסיה מעדיפה לשאול עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully