וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נרגעים: שחקן הסיינטס תוקף את רוג'ר גודל

אי השריקה מגמר ה-NFC ממשיכה להסעיר את הליגה ובנג'מין ווטסון מהסיינטס כתב לקומישינר: "השתיקה שלך בנושא נוגדת את התפקיד בו אתה מחזיק. תוביל דרך דוגמה". גרג זורליין סובל מפציעה ברגל, סטיב ספאגנולו יהיה מתאם ההגנה החדש של הצ'יפס, מונטנה נכנס לעסקי המריחואנה

עריכת וידאו: מתן חדד
טומיילי לואיס ניו אורלינס סיינטס מול ניקל רובי קולמן לוס אנג'לס ראמס. AP
עוד ידברו רבות על הרגע הזה/AP

בשעה שלוס אנג'לס ראמס וניו אינגלנד ממשיכות בהכנות לסופרבול, הסערה סביב אי השריקה המכריעה בגמר ה-NFC מסרבת להירגע והלילה (בין חמישי לשישי), בנג'מין ווטסון, הטייט אנד של המפסידה ניו אורלינס, תקף את הקומישינר רוג'ר גודל.

"קומישינר גודל. כולנו מבינים שפוטבול הוא משחק לא מושלם, שמשוחק, מאומן ונשפט על ידי אנשים לא מושלמים", כתב ווטסון ברשתות החברתיות, "יחד עם זאת, מה שקרה ביום ראשון החולף בניו אורלינס, חרג מהנורמות המקובלות והנדרשות. השתיקה המתמשכת שלך בנושא נוגדת את התפקיד בו אתה מחזיק, פוגעת ביושר המשחק וחסרת כבוד ומזלזלת באוהדי הפוטבול באשר הם. לקיחת האחריות היא מה שהופך את הליגה הזו לנהדרת. תוביל דרך מתן דוגמה. אנחנו מחכים".

*** בינתיים כאמור, ההכנות נמשכות ואצל הראמס הבועט גרג זורליין, שהוביל את הקבוצה לסופרבול עם שני שערי שדה קריטיים, לא התאמן ברביעי וחמישי בגלל פציעה ברגל. הוא צפוי להיות כשיר למשחק בראשון הבא.

*** קצת חדשות משאר הליגה: קנזס סיטי, שפיטרה את מתאם ההגנה בוב סאטון מיד לאחר ההפסד לפטריוטס, מינתה במקומו את סטיב ספאגנולו, שיתאחד עם אנדי ריד עמו עבד בעבר בפילדלפיה. ספאגנולו בן ה-59 היה המאמן הראשי של הראמס ושל ניו יורק ג'איינטס.

שיקגו תערוך מבחנים לשישה או שבעה בועטים. הברס הודחו מהפלייאוף בשל החטאת בעיטה של קודי פארקי, שהירבה לפספס העונה (הוביל את הליגה עם עשר החטאות בסך הכל).

ג'ו מונטנה האגדי מצא לעצמו מקור הכנסה חדש והוא יהיה חלק מקבוצה שתשקיע 75 מיליון דולר בגידול מריחואנה, שמכירתה חוקית בקליפורניה, שם הוא מתגורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully