וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר כשחתם בבאר שבע, סבע ידע שבינואר הוא כנראה יעזוב לסין"

25.1.2019 / 9:59

הקשר צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בגוואנגז'ו R&F, שם ירוויח 2 מיליון דולר לעונה: "היה עדיף לו להגיע לסין מהאלופה"

עריכת וידאו: מתן חדד

דיא סבע שנמצא בסין עם סוכנו רונן קצב, אמור לצפות היום (שישי) במשחק אימון של גוואנגז'ו R&F ובמקביל לעבור בדיקות רפואיות בטרם יחתום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה. הקשר ישתכר כשני מיליון דולר נטו לעונה והפועל באר שבע תקבל קרוב לחמישה מיליון דולר תמורתו.

מקורב לשחקן סיפר הבוקר כמה דברים מעניינים בנוגע לעסקה: "כבר כאשר דיא עבר ממכבי נתניה להפועל באר שבע, הוא ידע שיש סיכוי גבוה מאוד שהוא יעבור לסין בינואר. זו אחת הסיבות שהוא ויתר בקיץ על ההצעה מלודוגורץ הבולגרית, זו גם הסיבה בגללה דחה הצעה מקבוצה בליגה השנייה בסין. דיא ידע שיהיה לו יותר טוב לבוא לסין מקבוצה אלופה בישראל ולא מקבוצה כמו מכבי נתניה שלא זכתה בתואר. לאורך כל החודשים הראשונים של העונה כאן, הוא ישב בשקט וחיכה להצעה והנה - זה השתלם לו והוא קרוב לעשות את הקפיצה של החיים שלו".

במכבי נתניה לא מביעים צער על כך שמכרו את סבע בקיץ במחצית הסכום להפועל באר שבע."מי היה יכול להבטיח לנו שבינואר אכן תגיע הצעה מסין ולמה זה היה טוב לפרק את הקבוצה באמצע העונה? מה שקרה הוא הכי טוב. קיבלנו עליו שני מיליון יורו מבאר שבע ובנינו קבוצה חדשה בזמן הנכון", אמרו במועדון.

בסביבת השחקן טוענים שהסינים מודעים להיסטוריית הפציעות של סבע ואמרו שאם הוא עבר את הבדיקות הרפואיות בבאר שבע, אין סיבה שהוא לא יצלח אותן גם בגוואנגז'ו.

בשלב הזה סבע לא אמור להגיע במקום ערן זהבי, אבל גורם המקורב לעניינים טען הבוקר כי הכול עדיין פתוח לגבי האחרון וכי אם תהיה עליו הצעה מאחת הגדולות בסין, R&F עשויה לשקול אותה ברצינות ולא לדחות אותה על הסף כפי שעשתה עד כה.

דיא סבע שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בנתניה לא מצטערים ש"פספסו" סכום גבוה יותר. סבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully