וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ונאפולי נפרדו ב-0:0, קשישטוף פיונטק שיחק 19 דקות

הפולני, שהגיע אל הרוסונרי במהלך השבוע, נכנס כמחליף בדקה ה-71 והיה שותף לתוצאה המאופסת. פאביו קוואליארלה כבש במשחק 11 ברציפות

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נפתח עם השוואת שיא היסטורי, כאשר פאביו קוואליארלה כבש בפעם ה-11 ברציפות והשווה את ההישג של גבריאל באטיסטוטה במדי פיורנטינה לפני 25 שנה. החלוץ כבש צמד וגם בישל ב-0:4 של סמפדוריה על אודינזה, וינסה לשבור את השיא בשבוע הבא נגד האקסית האהובה נאפולי, שסיימה ב-0:0 מול מילאן בחוץ. ססואולו הביסה 0:3 את קליארי.

קשישטוף פיונטק שחקן מילאן. AP
נכנס בדקה ה-71. פיונטק/AP

מילאן - נאפולי 0:0

אחרי שני ניצחונות ליגה ברציפות הרוסונרי נעצרו ושמטו שתי נקודות במאבק שלהם על המקום הרביעי. נאפולי, מהצד השני, שיפרה את מאזנה ל-48 נקודות, שמונה פחות מיובנטוס המוליכה, לה יש עוד משחק חסר כך שהפער בין שתי המוליכות עשוי לעמוד על 11 נקודות בתום המחזור ה-21. פביאן רואיס השאיר את הנאפוליטנים בעשרה שחקנים כשספג צהוב שני ואדום בדקה ה-93. אוהדי מילאן לפחות זכו לקבל טעימה ראשונה מהרכש החדש של הקבוצה, קשישוף פיונטק הפולני שנכנס במקום פטריק קוטרונה בדקה ה-71.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פאביו קוואליארלה שחקן סמפדוריה. GettyImages
כך יעשה לאיש. שחקני סמפדוריה עושים כבוד לשיאן פאביו קוואליארלה/GettyImages

סמפדוריה - אודינזה 0:4

פאביו קוואליארלה כבש במשחק ליגה 11 ברציפות והשווה את שיא הסרייה A שקבע גבריאל באטיסטוטה ב-1994, כשהוא יוכל לשבור אותו באופן סמלי דווקא בסן פאולו מול אהובתו נאפולי במחזור הבא. החלוץ בן ה-35 קבע את ההישג עם שני פנדלים בדקות 33 ו-56 וגם התבודד בראש טבלת המבקיעים עם 16 שערים - שניים יותר מכריסטיאנו רונאלדו ודובאן ספאטה. בדקה ה-68 השאיר קוואליארלה לריקרדו ספונארה, שבמסירת עומק מצא את קרול לינטי וזה בעט פנימה, כשאת החגיגה בחלוף 10 דקות חתם הרכש מנולו גביאדיני עם שער בכורה בקדנציה השנייה שלו מבישול של, איך לא, קוואליארלה המצוין. סמפ נצמדה לרומא במקום החמישי, אודינזה רק ארבע נקודות מעל הקו האדום.

חומה בבקאר שחקן ססואולו עם דומניקו ברארדי. GettyImages
התעקש לבעוט. חומה בבקאר עם דומניקו ברארדי/GettyImages

ססואולו - קליארי 0:3

הירוקים הסתדרו במשחק הראשון ללא קווין פרינס בואטנג וחזרו למסלול הניצחונות אחרי שצברו שתי נקודות בארבעת המחזורים הקודמים. קליארי, שלא ניצחה בחוץ מאז ספטמבר, ספגה ממנואל לוקאטלי שהגיע ראשון לכדור חוזר בדקה התשיעית ואיבדה את המשחק בעקבות פנדל של חומה בבקאר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. אלסנדרו מאטרי המחליף חתם בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully