וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: שגיב יחזקאל הושאל עד תום העונה

24.1.2019 / 17:19

החלוץ שמיעט לשחק בבני יהודה, הושאל לאחרונה בטבלה וינסה לעזור לה לשרוד בליגה: "מודה על האמון וההזדמנות ומקווה לעזור לקבוצה להישאר"

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

שגיב יחזקאל הושאל היום (חמישי) רשמית למכבי תל אביב. החלוץ בן ה-23, שלא הצליח העונה בבני יהודה, עובר לקבוצה של יובל נעים וינסה לעזור לה להישאר בליגת העל. הוא יעמוד לרשותו של נעים כבר במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים בשבת הקרובה. יחזקאל אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למ.ס. אשדוד ומודה על האמון וההזדמנות. אתן את כל כולי כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרה ולהישאר במקום הראוי לה, ליגת העל".

עוד קודם לכן, נסגרה העברתו של שגיב יחזקאל מבני יהודה למ.ס. אשדוד. שחקן הכנף שהושאל לזהובים ממכבי תל אביב בקיץ, הושאל לקבוצה מעיר הנחל עד תום העונה אחרי שהסכים להתגמש בשכרו ולרדת בחוזהו ביחס למה שהשתכר בשכונת התקוה. יחזקאל לא הרבה לשחק בבני יהודה, אבל באשדוד מאמינים שיוכלו להוציא ממנו יותר ושהוא יוכל לסייע לקבוצה במאבקי ההישרדות הקשים שעוד מצפים לה. השחקן אמור להתאמן כבר מחר ולערוך הופעת בכורה במשחק מול בית"ר ירושלים בשבת.

באשדוד מקווים כי ההשפעה של יחזקאל תהיה זהה לזו שהיתה בעונה שעברה לשלושת המושאלים שהגיעו ממכבי תל אביב, שחר פיבן, יגור פיליפנקה ודור ג'אן. כל השלושה היו גורם מרכזי בהישארות אשדוד בליגה.

שגיב יחזקאל בני יהודה, ליעד אלמליח הפועל נצרת עילית. קובי אליהו
אולי החיבור עם אשדוד יעבוד יותר טוב. יחזקאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully