וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אישר: הפועל פתח תקוה עוברת לבעלות האוהדים

היסטוריה בכדורגל הישראלי: אחרי שזכתה במכרז לרכישת המועדון, עמותת "הכחולה" קיבלה אישור משפטי. הוועדה להעברת זכויות צריכה לאשר את המהלך

עריכת וידאו: מתן חדד

מהלך היסטורי בכדורגל הישראלי: בית משפט המחוזי אישר היום (חמישי) את מכירתה של הפועל פתח תקוה לידי עמותת האוהדים "הכחולה". המקומון מלאבס מדווח שעמותת האוהדים תעביר את התשלום הראשון בהסכם, בגובה חצי מיליון שקל, בתוך שלושה ימים, ואת חצי המיליון הנותרים תשלם עד סוף שנת 2019.

יחד עם זאת, לפני שהעברת הבעלות תושלם באופן רשמי, צריכה לאשר את המהלך הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות, שצפויה לדון בנושא ביום רביעי.

"שמחנו מאוד לשמוע שהכחולה קרובה מאוד לקחת את המועדון", אמר שחקן הבית וקפטן הקבוצה, רם לוי. "אני חושב שזה יעשה רק טוב למועדון גדול כמו הפועל, ומקווה שזה יוציא את הקבוצה ובעיקר את האוהדים לדרך חדשה וטובה יותר. התמיכה של הקהל האדיר הזה חשובה לנו מאוד, ועכשיו כשהוא יהיה גם הבעלים, אני מאמין שיבואו הרבה מאוד אוהדים לדחוף אותנו ולעזור לנו להשיג את המטרות".

כזכור, הפועל פתח תקוה עברה הליך פירוק שני בעונה שעברה והחלה את העונה הנוכחית בלאומית במינוס 11 נקודות. כעת, אחרי שההליך המיוחל של האוהדים הושלם, בקבוצה מצפים להרבה אוהדים שידחפו את הקבוצה מחר בעילוט נגד הפועל איכסל, בתקווה לצאת מהתחתית ולפתוח בדרך חדשה.

אוהדי הפועל פתח תקוה, החזית הכחולה. שלומי גבאי
מהלך היסטורי. אוהדי הפועל פתח תקוה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully