וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: רפאל נדאל הביס את סטפנוס ציציפאס ועלה לגמר

השור ממאיורקה שלט לחלוטין בנעשה וניצח את היווני הצעיר 2:6, 4:6, 0:6. ביום ראשון הוא ינסה לזכות בגרנד סלאם 18 בקריירה

עריכת וידאו: מתן חדד

רפאל נדאל עלה היום (חמישי) בקלות לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה אחרי ניצחון 2:6, 4:6, 0:6 על סטפנוס ציציפאס היווני. השור ממאיורקה שוב נראה מצוין והוא עדיין לא הפסיד מערכה בטורניר במלבורן.

ציציפאס המדורג 15 הפתיע בעצם ההגעה שלו לחצי הגמר, אבל היום הוא לא הצליח להוות יריב לספרדי בן ה-32. נדאל מבחינתו, העפיל לגמר גרנד סלאם 25 בקריירה וביום ראשון הוא ינסה לזכות בפעם ה-18. הוא יפגוש בגמר את המנצח במשחק בין נובאק דג'וקוביץ' לניקולא פוי.

אליפות אוסטרליה רחוקה מלהיות הגרנד סלאם החביב על נדאל; הוא זכה בה רק פעם אחת ב-2009, אבל כעת הוא שוב מרוחק משחק אחד מהנפה. אחרי הפסדים ב-2012 (דג'וקוביץ'), 2014 (ואוורינקה) ו-2017 (פדרר), הוא ינסה לעשות זאת בפעם הראשונה אחרי עשור.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. רויטרס
נראה נפלא. נדאל/רויטרס

מערכה 1

ציציפאס הנמרץ פתח היטב והצליח להקשות מעט על נדאל במשחקון ההגשה הראשון שלו, אבל כבר במצב של 1:1 נשבר. הספרדי שלט לחלוטין בנעשה, שמר על חבטות ההגשה ובהמשך שבר פעם נוספת בדרך ל-2:6 בתוך 31 דקות בלבד.

מערכה 2

היווני לא נשבר אחרי המערכה הראשונה הרעה מבחינתו וגם הצליח להלהיב את הקהל עם מהלכים יפים. הוא הראה הרבה אופי כשחזר מ-40:0 לניצחון במשחקון החמישי (2:3), אבל נדאל ארב לרגע בו היריב חסר הניסיון שלו יאבד ריכוז ובעזרת שבירה אחת ניצח 4:6.

מערכה 3

כשהמומנטום בגבו וציציפאס נראה מחוץ לעניינים לחלוטין, המערכה השלישית הייתה גארבג' טיים. נדאל שבר את משחקוני ההגשה של היווני בזה אחר זה והפליג בקלילות ל-0:6.

עוד באותו נושא

אוסטרליה: פטרה קביטובה ונאומי אוסקה ייפגשו בגמר

לכתבה המלאה
סטפנוס ציציפאס, טניסאי יווני. רויטרס
נדאל היה גדול עליו בכמה מידות. ציציפאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully