וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההולנדי היקר בהיסטוריה: משלחת של ברצלונה יצאה להחתים את דה יונג

סגורה וגראו המריאו לאמסטרדם כדי להקדים את פ.ס.ז' במאבק על היהלום, שיירכש תמורת 90 מיליון יורו וירוויח כ-16 מיליון יורו בעונה

רויטרס

אם לא תהיינה עוד התפתחויות של הרגע האחרון, פרנקי דה יונג, היהלום ההולנדי בן ה-21 של אייאקס ימשיך לטפח את הקריירה שלו בברצלונה ולא בפריס סן ז'רמן. משלחת חירום של המועדון הקטלאני שכוללת את אוסקר גראו ופפ סגורה כבר יצאה לאמסטרדם במטוס פרטי וזאת כדי לשכנע את השחקן להצטרף אליהם ולא לפריס שהיתה איתו בקשר והפעילה עליו לחץ כבד לחתום אצלה.

בתקשורת הקטלאנית מדווחים שסכום העסקה יגיע עד ל-90 מיליון יורו כולל בונוסים, מה שיהפוך אותו לכדורגלן ההולנדי היקר בהיסטוריה אחרי שליברפול שילמה כ-85 מיליון יורו עבור וירג'יל ואן דייק. גם השחקן ההולנדי השלישי הכי יקר נרכש על ידי ברצלונה, מארק אוברמרס שהצטרף מארסנל תמורת 40 מיליון יורו ב-200.

שחקן אייאקס פרנקי דה יונג. AP
מצטרף לסוללת הכוכבים בבארסה. דה יונג/AP

בבארסה מייעדים לדה יונג תפקיד מפתח בקישור בעונה הבאה, כאשר ייתכן מאוד שמי שיפנה את מקומו בקיץ עבורו יהיה איבן ראקיטיץ'. ההולנדי צפוי להיות גם אחד המשתכרים הגבוהים במועדון כאשר על פי ההערכות הוא יקבל שכר עתק של 16 מיליון יורו לשנה, סכום שפריס לא יכולה לשלם לו בגלל חוקי הפייר-פלייר. דה יונג החל את עונתו השנייה בקבוצת הבוגרים של אייאקס וכבש שלושה שערים ב-15 הופעות. בספרד טוענים שביום רביעי צפויה ההודעה הרשמית על ההחתמה של דה יונג, שיצטרף בקיץ ויהיה הרכש השני בינואר אחרי קווין פרינס בואטנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully