וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הודיעה על מינוי גיורגי דרסיליה למאמן, חלוץ אוקראיני על סף סיכום

23.1.2019 / 9:01

הגיאורגי חתם עד סוף העונה ויחליף את עמיר תורג'מן. מיקולה קובטליוק ששיחק תחתיו בדילה גורי, קרוב מאוד להצטרפות

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

גיורגי דרסיליה מונה היום (רביעי) רשמית למאמן בני סכנין. המאמן חתם אתמול על חוזה עד סוף העונה ואחרי הניצחון על מכבי חיפה בשמינית גמר גביע המדינה (0:1) אף ירד לחדר ההלבשה ולחץ את ידיהם של השחקנים. היום הגיעה גם ההודעה.

דרסיליה שיחק בישראל בשנים 1997-2004 ואחרי שפרש שימש כעוזרו של אלישע לוי בהפועל כפר סבא, בני סכנין, מכבי חיפה והפועל באר שבע. בהמשך אימן כמה קבוצות בגיאורגיה.

דרסיליה אמר לסובבים אותו אחרי המשחק אתמול שיש חומר טוב לעבוד איתו ואפשר וצריך להשאיר את הקבוצה בליגה. יחד עם זאת, הוא מתכנן לצרף לקבוצה חלוץ, קשר התקפי ובלם זרים. בעמדת החלוץ מי שצפוי להגיע הוא מיקולה קובטליוק. האוקראיני בן ה-23 שיחק תחת דרסיליה בדילה גורי וכבש בעונה שעברה 21 שערים בליגה הגיאורגית. מדובר בחלוץ גבה קומה (1.93 מטר) ששיחק בעבר בארסנל קייב, דינמו טביליסי ואחרות.



עוד בנושא:

מכבי חיפה מנסה להתאושש אחרי ההדחה המאכזבת מהגביע
אחרי ההפסד: שמשת האוטובוס של מכבי חיפה נופצה
אלון חרזי מונה לסקאוט הראשי של מכבי חיפה

גיורגי דרסיליה, עשוי להפוך למאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
דרסיליה ביציע אמש/אדריאן הרבשטיין

במועדון היו מרוצים מאוד מהניצחון אמש וחאלד חלאיילה שהצטיין, אמר: "סוף סוף עשינו את זה. יש פה סגל טוב שפשוט צריך ביטחון".

ישראל זגורי הרגיש מתיחה בשריר הירך האחורי וייבדק, כשבקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. סכנין צפויה לעמוד לדין מכיוון שבדקות הסיום אוהדים מקומיים זרקו פעם אחר פעם כדורים למגרש והפריעו למהלך התקין של המשחק. הדבר יצויין בחומרה בדו"ח השיפוט.

משטרת מחוז צפון הודיעה הבוקר על מעצרו של קטין תושב סכנין בגין זריקת אבן לתחומי האצטדיון אמש. בנוסף עוכב ילד בן 10 שזרק בקבוק על האוטובוס של מכבי חיפה וגרם לניפוץ השמשה. הילד עוכב על הגעת אביו למקום ופרטיו הועברו להמשך טיפול שירותי הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully