וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה מהיר: אחרי שישה חודשים, יוסאין בולט הודיע על פרישה מכדורגל

הג'מייקני החליט לסיים את האפיזודה הקצרה בליגה החצי מקצוענית באוסטרליה אחרי שישה חודשים: "זה היה כיף כל עוד זה נמשך"

עריכת וידאו: מתן חדד

איש המהיר בהיסטוריה תולה בפעם השנייה את הנעליים. יוסאין בולט הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורגל, חודשים ספורים לאחר שהחליט לנסות את מזלו במשחק. הג'מייקני, שזכה בשמונה מדליות זהב אולימפיות במהלך הקריירה שלו כאצן, פרש מריצה ב-2017, לאחר שאיבד את תואר האלוף העולם לריצת 100 מטר לאחר ארבע שנים רצופות בהן החזיק בתואר.

בולט, שבמהלך השנים לא הסתיר את חיבתו לכדורגל ואף תיאר את האפשרות של לשחק כדורגל מקצועני כ"חלום ילדות" עבורו, החל להתאמן בשורות הקבוצה האוסטרלית סנטרל קוסט מרינרס באוגוסט האחרון, כאשר רגע השיא עבורו היה במהלך משחק ידידות באוקטובר אז כבש צמד.

הג'מייקני ספג לא מעט עלבונות וביקורות בחודשים האחרונים, כשרבים הגחיכו את הניסיון שלו להפוך לכדורגל מקצועני. "הנגיעה שלו בכדור היא כמו טרמפולינה", אמר אנדי קאוף חלוץ נבחרת אירלנד בעבר. בולט מנגד סיפר שפול פוגבה וראחים סטרלינג דווקא עודדו אותו: "הם אמרו לי שהם שמחים לראות אותי מנסה, האמינו בי שאני מסוגל לעשות את זה. אני לא מתרגש משחקנים קטנים שאומרים דברים", עקץ את קאוף.

לפי הדיווחים, בולט וקבוצתו האוסטרלית לא הצליחו להגיע להסכמות באשר לגובה החוזה שלו, ומעבר לכך, האצן התקשה להסתגל למעבר לספורט אחר כשהוא לא מצליח להתסדר בעיקר עם הפן הטכני. "אני לא רוצה להגיד שום דבר לגבי איך הדברים התנהלו", אמר היום בולט. "אבל זו הייתה חוויה טובה, נהנתי מלהיות חלק מקבוצה, זה היה שונה לגמרי מריצה וזה היה כיף כל עוד זה נמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully