וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נידון ל-23 חודשי מאסר ונקנס בשל עבירות מס שביצע בספרד

כוכב יובנטוס נקנס גם ב-19 מיליון יורו בשל עבירת מס שביצע במדריד בין השנים 2011 ל-2014, אך לא צפוי לשבת בכלא משום שלא מדובר בעבירת אלימות

רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו עמד היום (שלישי) למשפט בגין החשדות נגדו להעלמת מסים ונגזר עליו עונש כבד של 23 חודשים בכלא וקנס של 19 מיליון יורו. העונש הושת על רונאלדו בעקבות עבירות מס שונות בין השנים 2011 ל-2014, כשהחשד נגדו הוא להעלמת מסים בגובה של 5.7 מיליון יורו. הכוכב הגדול התייצב למשפט במדריד כשהוא צמוד לבת זוגו ג'ורג'יניה וטען שהכל היה "מושלם" בהתנהלותו, אך אחרי 50 דקות של דיון בבית המשפט, השופטים הטילו עליו עונש כבד. אולם, יש לציין שרונאלדו לא צפוי באמת לשבת מאחורי סורג ובריח משום שמדובר בעונש מאסר של פחות משנתיים ולא מדובר בעבירת אלימות, כך שמדובר למעשה בהסדר טיעון שמקובל על שני הצדדים, בדומה למסי לפניו.

כריסטיאנו רונאלדו מגיע לבית המשפט. AP
לא נראה מודאג יותר מדי. רונאלדו ובת זוגו/AP

אמש החמיץ הכוכב הגדול פנדל במהלך ה-0:3 על קייבו, מה שלא ממש הדאיג את מאמנו מסימיליאנו אלגרי: "זה יכול לקרות, זה גם לא היה פנדל חשוב במיוחד. זו לא הפעם הראשונה שהוא מחמיץ פנדל במהלך הקריירה שלו, אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. הוא רצה להבקיע ובעוד במחצית הראשונה הוא יותר מדי רצה לכבוש, בשנייה הוא שיחק טוב יותר, רגוע יותר, והיו לו 2-3 מצבים טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו ברונאלדו מגיע לבית המשפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully