וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר זומן לסגל נבחרת ישראל לקראת גרמניה וסרביה

22.1.2019 / 9:35

יומיים בלבד אחרי שהצטיין בהארכה בניצחון בדרבי, הפתיעו באיגוד הכדורסל והודיעו על זימון הגארד בן ה-18 של הפועל תל אביב לסגל הרחב של עודד קטש. חובר לדני אבדיה, מייקל בריסקר, יובל זוסמן, גיל בני ודניאל קופרברג הצעירים

צפו בתקציר המשחק

איגוד הכדורסל הודיע הבוקר (שני) כי ים מדר (18), שחקן נבחרת הנוער והפועל תל אביב, זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל. מדר מצטרף בסגל לשורה של שחקנים צעירים ביניהם דני אבדיה, שקטן ממנו בחודש, מייקל בריסקר, גיל בני, יובל זוסמן ודניאל קופרברג, שכולם הרכיבו את נבחרת העתודה המוצלחת של ישראל בשנתיים האחרונות.

הזימון של מדר מגיע יומיים בלבד אחרי שהצטיין בהארכה בניצחון הגדול בדרבי 94:104 על מכבי תל אביב כשהוא קולע בסך הכל 6 נקודות, אך מתפקד בתוספת הזמן ללא רביב לימונד וג'רל מקניל, שני הגארדים המובילים של הקבוצה. מפתיחת העונה מקבל בן ה-18 9.9 דקות בממוצע למשחק ומחזיר ב-2.9 נקודות ו-1.2 אסיסטים, כשבמקביל הוא משחק בקבוצת הנוער של המועדון.

נבחרת ישראל מגיעה לחלון הנוכחי כשהיא איבדה סיכוי אמיתי לעלות לאליפות העולם. היא תפתח את החלון במשחק ביתי נגד נבחרת גרמניה ב-21 בספטמבר בדרייב אין, ושלושה ימים לאחר מכן תשחק בבלגרד נגד נבחרת סרביה. ישראל הבטיחה את מקומה במוקדמות אליפות אירופה 2021, ובחודשים הבאים תיערך ההגרלה, כשגם המשחקים במוקדמות הללו יערכו בשיטת החלונות.

שחקן הפועל תל אביב ים מדר. לירון מולדובן
קו עליה מתמיד. מדר/לירון מולדובן
  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully