וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.1: קשישטוף פיונטק על סף חתימה במילאן, ג'ון אובי מיקל חוזר לאנגליה

דימארציו מדווח שהעסקה סגורה: חלוץ גנואה יעבור תמורת 35 מיליון יורו. וגם: ארסנל ומונאקו עוקבות מקרוב אחרי גלסון מרטינס

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ברצלונה הציגה רשמית את הרכש החדש שלה קווין פרינס בואטנג, שהפך לגנאי הראשון בהיסטוריה של המועדון. בואטנג ילבש את החולצה מספר 19.

* איסטנבול בסאקשייר, מוליכת הליגה הטורקית הודיעה על החתמתו של דמבה בה החלוץ הסנגלי. בה, לשעבר בצ'לסי וניוקאסל, מצטרף לסגל נוצץ שכולל גם את רוביניו, אדביור, גאל קלישי, ארדה טוראן ואחרים.

* אדין צוצאליץ', 31, בלם מכבי חיפה לשעבר ששיחק בארבע השנים האחרונות במכלן, חתם לשנתיים וחצי באקחיסרספור הטורקית.

* בורנמות' החתימה את כריס מפאם, הבלם הוולשי בן ה-21, שעבר מברנטפורד תמורת 12 מיליון ליש"ט. הוא מצטרף לנת'ניאל קליין ודומיניק סולאנקה, שכבר עברו לבורנמות' במהלך החלון.

שמועות

* זה קרוב מתמיד: העיתונאי ג'אנלוקה דימארציו מדווח שהחלוץ הפולני קשישטוף פיונטק נמצא על סף מעבר למילאן, ולמעשה הצדדים נמצאים בשלב המסמכים הסופיים. הוא יעבור תמורת 35 מיליון יורו, ומי שעשוי להחליפו בגנואה הוא מישי בטשואיי מוולנסיה.

* ב"אס" מדווחים שארסנל ומונאקו עוקבות אחרי מצבו של קשר אתלטיקו מדריד, גלסון מרטינס הפורטוגלי.

* מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה מודה שאחרי צירופו של בואטנג, ייתכנו עוד שינויים בסגל: "יכול להיות שמלקום או דניס סוארס יעזבו בקרוב, מי שלא מקבל דקות, יוכל ללכת". לידיעה המלאה

* באיירן מינכן כבר הודיעה שמגן נבחרת צרפת בנג'מין פבאר יעבור אליה בקיץ משטוטגארט תמורת 35 מיליון יורו, אבל כעת בגרמניה טוענים שהבווארים רוצים לצרפו כבר עכשיו, בינואר, ועשויים לשלם עוד 10 מיליון יורו כדי שיגי כבר החודש. שטוטגארט מתעקשת שהוא יישאר.

* על פי "מארקה", פריס סן ז'רמן סימנה את האיש שייכנס לנעליים של ניימאר או קיליאן אמבפה, אם וכאשר יעזבו את קבוצת הפאר הצרפתית: חלוץ אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן.

* אחרי שדווח כי מריו באלוטלי צפוי לחתום הערב בשורות מארסיי לשישה חודשים, כעת נראה שייתכן שהחלוץ האיטלקי יעבור לווסטהאם.

* אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ אחר כוכב פורטו הקטור הררה, כך על פי "מונדו דפורטיבו".

* ב"אינדיפנדנט" טוענים שסר אלכס פרגוסון תומך במינויו של אולה גונאר סולשיאר למאמנה הקבוע של מנצ'סטר יונייטד.

* על פי "אינדיפנדנט", ארסנל פנתה לריאל מדריד בבקשה להיכנס למשא ומתן על חאמס רודריגס, המשחק כמושאל בבאיירן מינכן. הבלאנקוס יעדיפו להשתמש בו בעסקה עתידית על כריסטיאן אריקסן.

* ג'אנלוקה דימארציו האיטלקי טוען שפריס סן ז'רמן לא פסקה במאמציה לרכוש את כוכב נאפולי אלאן, אלא שהפערים בין הקבוצות גדולים: האיטלקים דורשים כפול מההצעה הראשונה של אלופת צרפת (50-60 מיליון יורו, כולל בונוסים).

* פול פוגבה מוכן לנהל עם מנצ'סטר יונייטד משא ומתן על הארכת חוזהו, על פי "סאן". ב-ESPN טוענים שגם אנתוני מרסיאל צפוי להאריך חוזהו.

* ב"מטרו" מדווחים שמנצ'סטר סיטי ירדה מכוכב אייאקס פרנקי דה יונג, לאחר שהבינה שאין לה סיכוי לגבור על ברצלונה ופריס סן ז'רמן.

* צ'לסי הצטרפה למנצ'סטר יונייטד במירוץ אחר שחקן הכנף בן ה-19 של בריסטול סיטי, אנטואן סמניו.

* אקס ריאל מדריד חסה עשוי לעבור בימים הקרובים לטורינו.

* בלם יובנטוס מהדי בנעטיה עשוי לעבור לערב הסעודית, על פי "טוטוספורט", אך מחזיק גם בהצעות מבורוסיה דורטמונד, שאלקה ומילאן.

* לפי דיווחים ב"סקיי ספורטס", ג'ון אובי מיקל, קשרה לשעבר של צ'לסי יעבור בדיקות רפואיות במידלסבורו אליה יצטרף בחוזה לחצי עונה.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 21.1: אשלי קול חוזר לאנגליה בגיל 38 וחתם בדרבי

לכתבה המלאה
חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
כרגע ריאל לא רוצה למכור אותו. רודריגס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully