וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הסערה: ה-NFL תדון בהרחבת השימוש בווידיאו

אחרי אי השריקה שעלתה לסיינטס בכרטיס לסופרבול, בליגה יבדקו בפגרה האם לאפשר הילוך חוזר במקרי פאס אינטרפירנס. בריידי והפטריוטס פייבוריטים, די פורד מכה על חטא, באצטדיון באטלנטה מפרגנים לאוהדים

טומיילי לואיס ניו אורלינס סיינטס מול ניקל רובי קולמן לוס אנג'לס ראמס. AP
הכניסה שלא זכתה לתגובה/AP

הגמרים החטיבתיים מאחורינו ולצד הדרמות הנהדרות שקבעו שלוס אנג'לס ראמס וניו אינגלנד ייפגשו בסופרבול העונה, שיחת היום הייתה כמובן אי-השריקה של שופטי גמר ה-NFC, שמנעה מניו אורלינס עבירה שכנראה הייתה מסדרת לסיינטס את הניצחון מול LA.

מיד בסיום המשחק מאמן הסיינטס, שון פייטון, התלונן והליגה הודתה בטעות (למרות שהשופט הראשי טען כי לא ראה את המקרה בהילוך חוזר) ואילו הראמס עצמם לא הכחישו לרגע שהייתה עבירה והמבצע שלה, ניקל רובי קולמן, אף אמר: "כן, נכנסתי בו חזק", בעוד טוד גרלי לקח את הדברים לכיוון משעשע עם פוסט אינסטגרם מצוין.

הליגה משתמשת כמובן רבות באופציית ההילוך החוזר לטובת השופטים, אך לא במקרים של שריקות, או אי שריקות, לעבירות. כעת, לאור הסערה הגדולה, הנושא עולה שוב לסדר היום וגורם ב-NFL אמר כי במהלך הפגרה יתקיים דיון לגבי האפשרות לבחון בווידיאו מהלכי פאס אינטרפירנס.

פוסט אינסטגרם של טוד גרלי לוס אנג'לס ראמס. צילום מסך
פוסט אינסטגרם של טוד גרלי לוס אנג'לס ראמס/צילום מסך

מה קורה בלאס וגאס לקראת המשחק הגדול? הראמס היו הפייבוריטים תחילה, אך היחסים התהפכו במהרה וכרגע ניו אינגלנד פייבוריטית ב-2.5 נקודות. טום בריידי הוא הפייבוריט של סכנויות ההימורים לזכות בתואר ה-MVP של המשחק בפעם החמישית בקריירה שלו, ביחס של 1 ל-1. ג'ארד גוף אחריו, עם יחס של 1 ל-2 והבאים בתור הם הרצים של שתי הקבוצות, סוני מישל (1 ל-12) וטוד גרלי (1 ל-16).

* אחרי שהעפילו לסופרבול תשיעי משותף, נשאל בריידי על היחסים שלו עם המאמן ביל בליצ'יק, יחסים שידעו עליות ומורדות לאחרונה על פי הדיווחים, כאשר בסיום המשחק אתמול השניים הפגינו חיבה זה כלפי זה על כר הדשא בארוהד. בריידי אמר: "תמיד הסתדרנו נהדר. אנחנו עובדים יחד כבר 19 שנים ותמיד היו לנו אותן מטרות. הוא תמיד היה נהדר כלפיי, מנטור ענק בחיים שלי ומאמן מצוין. הוא לימד אותי על פוטבול יותר ממה שכל אחד אחר היה יכול. תמיד אהבתי לשחק כאן ולשחק עבורו. הוא המאמן הגדול בכל הזמנים והיו לנו רגעים מדהימים יחד".

* באטלנטה, שתארח את הסופרבול, הודיעו כי המחירים במזנוני האוהדים יוותרו ללא שינוי, כולל נקניקיות בשני דולר, בירה או המבורגר בחמישה דולר, נאצ'וס עם גבינה בשלושה ושתייה קלה בשניים, זאת בניגוד למה שקורה באצטדיונים ברוב המשחקים הגדולים, כאשר המחירים עולים משמעותית בדוכנים השונים.

* רגע קריטי במיוחד בגמר ה-AFC הגיע כאשר בריידי מסר למה שנראה היה כמו איבוד כדור ברבע הרביעי, רק כדי להינצל בזכות עבירת אופסייד של די פורד. הליינבקר של הצ'יפס לקח אחריות היום ואמר: "זה היה פוטבול מגושם מצדי בסופו של דבר. לא משנה בכמה עברתי את הקו, הייתי באופסייד. אני לא יכול לחזור אחורה ולשנות את זה. הלוואי שיכולתי, אבל אני צריך לחזור לעבוד ולבנות את הנרטיב שלי מחדש".

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully