וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני עובר מיוסטון לשיקגו, וצפוי להפוך לשחקן חופשי

איפה ישחק כרמלו? אחרי שיוסטון ניפתה אותו בנובמבר, היא העבירה אותו לשיקגו, אבל הפורוורד בן ה-34 לא צפוי לשחק בבולס, אלא למצוא קבוצה אחרת ש"בה יוכל לתרום". ווז'נרובסקי: "הלייקרס מעוניינים"

עריכת וידאו: מתן חדד

איפה ישחק כרמלו אנתוני? הלילה (שלישי) מדווחים בארה"ב שיוסטון הגיעה לסיכום על טרייד שבו כרמלו יעבור לשיקגו בנוסף לסכום כסף. כרמלו לא צפוי לשחק במדי הבולס, אלא להגיע עמה לסיכום שבסיומו ישוחרר מהקבוצה ויהפוך לשחקן חופשי, וכך יוכל לחתום בכל קבוצה שיחפוץ. עם זאת, ייתכן ששיקגו לא תמהר לשחרר אותו, אלא תחזיק בו כקלף מיקוח לטרייד עד לסגירת מועד ההעברות בליגה.

על פי הדיווח, הטרייד ייצא לפועל באופן רשמי רק מחר, מאחר שהיום הנהלת הליגה סגורה בגלל החג (יום מרתין לותר קינג). הרוקטס כבר פינו מקום מוקדם יותר היום, ושחררו את ג'יימס נאנלי כדי לצרף את קנת' פאריד.

כרמלו אנתוני יוסטון רוקטס. AP
התחיל אופטימי, נגמר בצורה מביכה. כרמלו/AP

כזכור, כרמלו הגיע ליוסטון בתחילת העונה עם ציפיות גדולות, לקבוצה שבעונה שעברה נעצרה רק במשחק 7 בגמר המערב. הוא חתם לעונה אחת על חוזה של 2.4 מיליון דולר לעונה. עם זאת, הרוקטס פתחו את העונה בצורה מאכזבת, ואנתוני שוחרר בנובמבר.

המעבר של כרמלו חוסך ליוסטון 2.6 מיליון דולר העונה - סכום משמעותי עבור הקבוצה לאור העובדה שהיא משלמת כבר לא מעט מסים וקנסות על חריגה מתקרת השכר.

אנתוני בן ה-34, בעל עשר הופעות אולסטאר, שיחק רק עשרה משחקים העונה במדי יוסטון, העמיד ממוצע של מאכזב של 13.4 נקודות למשחק, ולמעשה לא שיחק מאז ה-11 בנובמבר. "הוא רוצה לשחק בקבוצה שבה יוכל לתרום", סיכם אדריאן ווז'נרובסקי, עיתונאי ESPN שחשף את הטרייד, והוסיף כי הלייקרס מתעניינים באפשרות לצרף את השחקן, אבל לא רוצים לשחרר בשבילו שחקן סגל קבוע. "אם יתפנה מקום בסגל, הליקרס הם יעד אפשרי לכרמלו", כך נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully