וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנד סקוט חתם בגלבוע/גליל, בן אלטיט בנהריה

שינויים בקבוצות התחתית מהצפון: הגארד ששיחק בהפועל תל אביב בעונת 2014/15 חתם במדי הקבוצה של אריאל בית הלחמי, ששחררה את הסנטר לשורות הקבוצה מעין שרה ויארח את גלבוע בעוד פחות משבועיים

באדיבות ONE

הפועל גלבוע/גליל החתימה היום (שני) את הגארד הג'מייקני-אמריקאי דוראנד סקוט עד לסיום העונה. השחקן סיים את דרכו בלבלואה הצרפתית, בה החליף שחקן פצוע, וינחת כבר מחר בישראל, כשהוא יכנס לסגל בשלב הראשוני במקומו של בריאנט קרופורד שיקבל זמן להתאושש מהפציעה שלו בקרסול.

סקוט (28, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי שבפלורידה משנת 2013. הוא החל את הקריירה המקצוענית באוברדיורו הספרדית, ובקיץ 2014 חתם בהפועל תל אביב של עודד קטש. בהפועל סקוט הצטיין והיה לאחד הגארדים הטובים בליגה עם 15.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק. אחרי העונה בישראל חתם בברינדיזי האיטלקית ושיחק במדיה שנתיים. בקיץ 2017 חתם בממפיס האסל מליגת הפיתוח, וסיים את העונה באולדנבורג הגרמנית. את העונה הנוכחית פתח גם כן בליגת הפיתוח, אך נחתך לפני תחילת העונה, כשבמהלך העונה החליף שחקן פצוע בלבלואה מהליגה הראשונה בצרפת.

שחקן הפועל תל אביב דוראנד סקוט מול שחקן מכבי חיפה טמיר אריאלי, אייק אופייבו. ברני ארדוב
חוזר. סקוט/ברני ארדוב

במקביל, בן אלטיט שוחרר משורות הקבוצה וחתם במדי עירוני נהריה במדיה יסיים את העונה. אלטיט היה מאוכזב מאוד ממעמדו וביקש להשתחרר עוד לפני המשחק נגד הפועל ירושלים בשבת. העונה הנוכחית היא החלשה ביותר בקריירה של אלטיט, לפחות מאז עזב בגיל 22 את מכבי תל אביב. נתח הדקות שלו קוצץ בכמעט מחצית, מ-18 אשתקד ל-10.3 עד כה העונה, והתפוקה ירדה בהתאם - מ-5.5 ל-2.7 נקודות ומ-2.7 ל-1.1 ריבאונדים. בעוד שבועיים, ב-4 בפברואר, ייפגשו נהריה וגלבוע במחזור ה-17 בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בן אלטיט נבחרת ישראל. קובי אליהו
אלטיט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully