וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין סינן "פאק יו" לאוהדי הפועל, פרנקו: "שמנו את הלב על המגרש"

20.1.2019 / 23:52

פורוורד מכבי הפצוע התעמת עם קהל המארחת באחד מפסקי הזמן, מאמן הפועל ת"א חגג: "ניצחון שבא מבפנים". ספרופולוס לא התרגש מהאווירה: "אני לא מבין את השפה, אז לא יודע מה האוהדים שלהם שרו"

צפו בתקציר המשחק

הפועל תל אביב עוברת עונה ממש לא פשוטה, אבל הערב (ראשון) הקבוצה סיפקה לאוהדיה יום מאושר כשניצחה את מכבי תל אביב 94:104 בדרבי לאחר מותחן אדיר בהארכה. הצהובים הגיעו לדרייב אין מלאי ביטחון אחרי שני ניצחונות ענק על המעצמות של צסק"א מוסקבה וברצלונה ביורוליג, אבל נתקלו ביריבה שלא התכוונה לשמש שטיח אדום והצליח להתגבר גם על משחק שיא של ווילבקין (36) שכפה הארכה במו ידיו עם 25 נקודות ברבע האחרון (שיא לשחקן ברבע). למרות שאיבדו את לימונד ומקניל בשל חמש עבירות, האדומים הצליחו לנצח בעיקר בזכות תומר גינת ורכז אחד צעיר, ים מדר שקיבל את הדקות של לימונד ובקור רוח ניהל את המשחק, סחט עבירות והבטיח את הניצחון האדום המפתיע כל כך על האימפריה הצהובה.

במהלך המשחק אוהדי הפועל תל אביב התגרו בדיאנדרה קיין הפצוע שישב על הספסל ובמהלך אחד מפסקי הזמן לא היה יכול להישאר אדיר לקללות וסינן "פאק יו" לאוהדים האדומים. עוד תקרית שהעיבה על המשחק הנהדר שקיבלנו בדרייב אין היתה הקללות שסינן חלק מהקהל האדום לעבר רגב פנאן, מאמן הכושר של הצהובים, במהלך ההפסקה.

תומר גינת הפועל תל אביב חגיגה. דני מרון
יש חגיגה, אומרים בעיר מסיבה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/דני מרון

דני פרנקו המאמן המנצח אמר בסיום: "לא חשבתי על לנצח או להפסיד בזריקות עונשין בסוף. לא רוצה להגיד סתם דברים, אבל אראה את השריקה בבית, אבל אלא אם הגישה השתנתה, אני לא אוהב שמכריעים משחקים בצורה כזאת. זה מה יש. זה תמיד יושב לך בראש, אם היו שורקים אותו דבר הפוך. עמית בלק מהשופטים הטובים שיש, מאוד מכבד אותו בתור שופט, הייתה סיטואציה שלא היה משהו כזה דרמטי שצריך להביא את המשחק למצב כזה".

המאמן הוסיף: "גאה בקבוצה איך ששיחקנו, עשינו טעויות הגנתיות ברבע האחרון, יותר מהתרגשות, יותר מנחישות, רצון לשמור על המשחק הזה אצלנו פה. לפעמים כשאתה פועל עם הרבה רגש, אז אתה עושה דברים גדולים ולפעמים עושה טעויות שמכאיבות לך. זה משהו שהוא מאוד הפועל תל אביב. כל דבר שקורה פה, קורה מאמוציות, גם הניצחון הזה בא מבפנים. הם באו בכושר מטורף, לא היה ממי להמר או לקחת סיכונים, היינו צריכים לשים את הלב על המגרש, עשינו את זה ביותר משחקים ממה שאתם חושבים. הקבוצה הזאת גודלת ומתפתחת, אבל היא צריכה להיות זהירה, אנחנו יותר קרובים לקבוצות שלמטה מאשר למכבי. הניצחון הזה יוקרתי, אמרנו אתמול שאין לנו את האפשרות לזרוק משחקים ולחשוב על המשחק הבא. אני שמח שהקבוצה הזאת לומד להלחם בשביל הקהל שלה".

עוד באותו נושא

אחרי דרמת ענק: הפועל תל אביב ניצחה 94:104 את מכבי תל אביב בדרבי

לכתבה המלאה
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הניצחון הכי גדול שלו העונה. דני פרנקו/דני מרון

יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "לרוע מזלנו לא היה לנו משחק ברמתנו התקפית או הגנתית, אפשרנו להם הרבה נקודות קלות, המשחק הלך כמו שהפועל רצתה, עם הרבה נקודות במעבר, הם קלעו 21 נקודות במתפרצות, זה מספר גדול מדי. החטאנו במהלך המשחק כמה לייאפים, הכרחנו דברים ולא היינו מרוכזים, היו לנו זריקות פנויות שהפועל נותנת, חלק מהם קלענו, אבל חלק גדול החטאנו. איבדנו ביטחון וההגנה שלנו לא השתפרה במהלך המשחק".

המאמן התייחס להקנטות של הקהל האדום ואמר: "אני לא מבין את השפה, אז אני לא מבין מה הם שרו לנו. כאן הכדורסל יותר מתורבת, ביוון זה מלחמה אמיתית, ביוון אסור שאוהדי חוץ יגיעו למשחקים. אני לא יודע מה הם אמרו, אבל זה היה יותר מתורבת. אני מסכים שהפועל תל אביב רצו יותר את המשחק, השחקנים שלנו רצו לנצח את המשחק, הם רצו לשחק טוב, כולם ידעו את החשיבות של המשחק, שזה דרבי, אני תומך בשחקנים שלי, לא היה לנו יום טוב, אבל צריך להמשיך. אי אפשר לנצח כל הזמן. חייבים ללמוד מהדבר הזה ולהיות מוכנים למשחקים כאלה בעתיד".

צפו בקיין מקלל את האוהדים

צילום: דני מרון
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully