וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: דוראנד סקוט עשוי להצטרף

20.1.2019 / 22:15

הגארד ששיחק בהפועל תל אביב בעונת 2014/15 וסיים חוזה זמני בלבלואה הצרפתית עשוי לחתום בשורות הקבוצה של בית הלחמי ולחזק אותה אחרי שבעה הפסדי ליגה רצופים. רשם בליגת העל 15.4 נקודות למשחק

באדיבות ONE

הפועל גלבוע/גליל עשויה לצרף בקרוב את הגארד דוראנד סקוט ששיחק בעונת 2014/15 בהפועל תל אביב. סקוט, ששיחק לאחרונה במדי לבלואה הצרפתית בה החליף שחקן פצוע, וסיים את חוזהו כשאם יחתום הוא יצטרף בשלב הראשון כזר חמישי. סקוט ניהל מגעים בעונה שעברה עם עירוני נהריה, אך לא חתם בסופו של דבר בשורות הקבוצה.

סקוט (28, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי שבפלורידה משנת 2013. הוא החל את הקריירה המקצוענית באוברדיורו הספרדית, ובקיץ 2014 חתם בהפועל תל אביב של עודד קטש. בהפועל סקוט הצטיין והיה לאחד הגארדים הטובים בליגה עם 15.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק. אחרי העונה בישראל חתם בברינדיזי האיטלקית ושיחק במדיה שנתיים. בקיץ 2017 חתם בממפיס האסל מליגת הפיתוח, וסיים את העונה באולדנבורג הגרמנית. את העונה הנוכחית פתח גם כן בליגת הפיתוח, אך נחתך לפני תחילת העונה, כשבמהלך העונה החליף שחקן פצוע בלבלואה מהליגה הראשונה בצרפת.

גלבוע/גליל נמצאת בעיצומה של תקופה רעה מאוד שכללה לא מעט פציעות, כשהמשמעותית ביותר היא של בריאנט קרופורד, הגארד המוביל שלה שסובל מפציעת קרסול למעלה מחודש שממנה לא התאושש עד היום. בסך הכל הפסידה גלבוע שבעה משחקי ליגה רצופים שדרדרו אותה אל המקום השמיני בטבלה.

עוד בנושא:

קטש: "לא אהבתי איך שהשחקנים עלו מהספסל", בית הלחמי: "המצב לא פשוט"
בן אלטיט ביקש להשתחרר מגלבוע/גליל, עירוני נהריה מעוניינת לצרפו

דוראנד סקוט, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לישראל? דוראנד סקוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully