וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ניצחה את הולארגוס אחרי הארכה, צסק"א שוב הפסידה

אחרי שפירקה את חימקי מוסקבה ביורוליג, הקבוצה של בלאט התקשתה מול נמושת הליגה וניצחה 68:73 אחרי הארכה (21 ו-17 ריבאונדים). הקבוצה של איטודיס הפסידה 93:86 לזניט של גל מקל, שלא שיחק

דיוויד בלאט אולימפיאקוס.
התקשו מאוד בליגה. דיוויד בלאט

אולימפיאקוס של דיוויד בלאט פירקה את חימקי מוסקבה במחזור היורוליג האחרון. הערב (ראשון) האדומים התקשו הרבה יותר מול הולארגוס החלשה במסגרת הליגה היוונית, עד שניצחו 68:73 אחרי הארכה. ניקולה מילוטינוב הסנטר הסרבי הנהדר של בלאט כיכב עם 21 נקודות ו-17 ריבאונדים. סשה וזנקוב הבולגרי הוסיף 15 ויאניס שטרלנייקס הלטבי הוסיף 11 ו-8 אסיסטים, כולל שני סלי מאני טיים שכפו הארכה.

* צסק"א מוסקבה ממשיכה בכושר הלא טוב שלה. אחרי שהפסידה למכבי תל אביב וגירדה ניצחון על באיירן מינכן ביורוליג, הקבוצה של איטודיס הפסידה 93:86 בחוץ לזניט בליגת ה-VTB ונעצרה אחרי 13 ניצחונות רצופים במפעל. המארחים הסתדרו בלי גל מקל שלא נכלל בסגל ונהנו מערב כמעט מושלם של ג'יילן ריינולדס שקלע 21 נקודות כמעט ללא החטאה (9 מ-10 מהשדה) במשחק שבו המארחים קולעים 34 נקודות כבר ברבע הראשון. מרקו סימונוביץ' הוסיף 15 (4 מ-4 מהשלוש). סרחיו רודריגס קלע 15 לצסק"א והוסיף גם 8 ריבאונדים. דה קולו וקולאגין תרמו 13 כ"א.

* בספרד, חובנטוד בדאלונה של שון דאוסון השיגה ניצחון חשוב מאוד, 65:87 בחוץ על בורגוס והבטיחה את מקומה בין שמונה הראשונה שמכניס אותה למפעל של גביע המלך. דאוסון פתח בחמישייה ותפר 3 שלשות בדרך ל-15 נקודות. ניקו לאפרוביטולה להט עם 18 נקודות, כולן הושגו מחוץ לקשת (6 מ-12).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully