וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה צ'מטאי תנסה לשבור את השיא הישראלי במירוץ אור יהודה

אלופת אירופה ב-10 אלף מטר נרשמה למירוץ שיתקיים ב-15 בפברואר למקצה החמישה קילומטרים, במטרה לנסות לשבור את השיא בו היא מחזיקה שעומד על 15:17.81 דקות

מחלקת הדוברות של בנק הפועלים

אלופת אירופה ב-10 אלף מטר, לונה צ'מטאי, נרשמה למרוץ אור יהודה השביעי שיתקיים ב-15 בפברואר. צ'מטאי, אתלטית מכבי תל אביב, תרוץ לחמישה קילומטרים ותנסה לנצל את המסלול השטוח והמעגלי באור יהודה כדי לקצץ את השיא הישראלי בו היא מחזיקה שעומד על 15:17.81 דקות. את השיא הישראלי קבעה צ'מטאי ב-14 ביולי 2018 בבלגיה, ולא מן הנמנע שכעת היא תוכל לקצץ מהשיא הזה עוד יותר.

עבור צ'מטאי הייתה זו שנה חלומית מכל ההיבטים, כאשר ההישגים הרבים שאליהם הגיעה ב-2018 הכתירו אותה כאתלטית השנה. לאחרונה אף צורפה לסגל הזהב של הוועד האולימפי בישראל.

במרוץ אור יהודה, שייערך השנה בפעם השביעית ומופק על ידי המתנ"ס העירוני, מתקיים שלושה מקצים, שניים תחרותיים ואחד עממי. ב-7:00 בבוקר יוזנק המקצה לחמישה קילומטרים ועשר דקות לאחר מכן יוזנק המקצה לעשרה קילומטרים, שאלו עוברים ברחובותיה ושכונותיה של אור יהודה.

בשעה 8:30 יוצא לדרך המקצה העממי לזכרה של הדר כהן ז"ל למרחק של שני קילומטרים. כהן בת העיר נרצחה בשער שכם בדיוק לפני שלוש שנים לאחר שהצילה את חיי חברתה הלוחמת, נדקרה על ידי מחבל ונהרגה. במרוץ המרגש ישתתפו בני משפחתה, חבריה ולוחמי פלוגת הדר במג"ב, כמו גם תלמידי בתי הספר ותושבים.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אני מברכת על הצטרפותם של ספורטאים מהשורה הראשונה להשתתף במרוץ אור יהודה שנערך השנה בסימן 70 שנה לעיר. תושבי העיר מביעים הערכה רבה על קיום האירוע שמוסיף הרבה מאוד יוקרה לעיר שלנו, ואני שמחה שיש לנו הזדמנות לרוץ כולם יחד וליהנות מאירוע חשוב. מרגש אותי בכל שנה לראות את משפחתה של הדר כהן ז"ל נוטלים חלק במרוץ ורצים לזכרה של הדר במה שכבר הפך למסורת אצלנו".

לונה צ'מטאי רצה ישראלית. GettyImages
תגיע לאור יהודה. לונה צ'מטאי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully