וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פערים כספיים עם חן עזרא, פיניש: "זה חודש מכריע"

20.1.2019 / 9:46

נתניה מצפה שעזרא יתפשר על השכר שהוא מקבל מבאר שבע, השחקן מסכים אבל דורש חוזה ארוך טווח. פיניש: "צריך להיות מפוקסים בשביל הפלייאוף העליון"

עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי נתניה היו מאוכזבים בסיום התיקו אפס אתמול (שבת) נגד בני יהודה, שהותיר את הקבוצה במקום השביעי ומחוץ לפלייאוף העליון. סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "שלושה ימים אחרי המאמץ הגדול נגד באר שבע זה טבעי שתהיה קצת עייפות בסיום, אבל סך הכל היינו טובים והיינו שווים ניצחון. עדיין, תיקו בחוץ נגד בני יהודה זה לא רע".

עוד בנושא
ליגת העל: בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0
נמשכה מחאת אוהדי בני יהודה, יובל אשכנזי פרק את הכתף
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

שחקן הפועל באר שבע חן עזרא. קובי אליהו
מחכים. עזרא/קובי אליהו

במועדון רוצים לראות את חן עזרא חוזר לשחק במדי הקבוצה אך בשלב זה ישנם פערים כספיים בין הצדדים. בנתניה לא יכולים לעמוד בחוזהו של השחקן לעונה וחצי הקרובות במדי באר שבע והיו רוצים להחתימו בשכר מופחת. מנגד, עזרא עצמו מוכן להפחית משכרו רק בתנאי שיקבל חוזה ארוך טווח, לשנתיים וחצי או אפילו לשלוש שנים וחצי. התפתחויות בנושא צפויות במהלך השבוע הקרוב.

סתיו פיניש אמר בסיום: "לקראת סוף המשחק הרגשנו מעט עייפים אבל זה לא תירוץ, אנחנו מקצוענים וצריכים לעשות את העבודה שלנו גם אם יש כמה משחקים בשבוע. החודש הזה הולך להכריע אם נהיה בפלייאוף העליון ונעמוד במטרה שלנו. אנחנו צריכים להיות מפוקסים ולעבוד קשה, להביא ניצחונות, מקווים לעשות את זה כבר נגד מכבי חיפה בבית. אנחנו קבוצה חזקה ואני מאמין בה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
סתיו פיניש שחקן מכבי נתניה מול דולב חזיזה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
"אנחנו קבוצה חזקה". פיניש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully