וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכה מחאת אוהדי בני יהודה, יובל אשכנזי פרק את הכתף

19.1.2019 / 18:02

אוהדי הזהובים הניפו שלטים ושרו בגנותו של הבעלים ב-0:0 מול מכבי נתניה. אבוקסיס: "אנחנו רוצים להתחזק ומציעים הרבה כסף, אבל כרגע זה לא מסתדר"

אוהדי בני יהודה מוחים נגד ברק אברמוב. קובי אליהו
מחאת האוהדים של בני יהודה נמשכה/קובי אליהו

לא שקט בבני יהודה. עשרות מאוהדי הזהובים המשיכו הערב (שבת) במחאה שלהם נגד הבעלים ברק אברמוב במהלך ה-0:0 מול מכבי נתניה כשהם מחזיקים שלטים וקוראים לו להשקיע כסף בחיזוק הקבוצה בעקבות מכירתו של ירדן שועה למכבי חיפה. יובל אשכנזי, שנפגע במהלך המשחק ופרק את כתפו, פונה לבית החולים, שם הכתף הוחזרה למקומה. הקשר יעבור בדיקות נוספות כדי לאמוד את חומרת הפציעה ואת משך הטיפול.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "צריך לדעת לקחת נקודה ממשחק כזה ולא להתבייש בזה. בסוף ראינו שאנחנו לא חדים למעלה ולא מספיק טובים. המכירה של ירדן שועה עם האדום של מאוויס זה קצת יותר מדי בשבילנו".

כשנשאל לגבי המחאה של האוהדים והסגל הקצר של בני יהודה, אמר אבוקסיס: "אני אגיד בפעם האלף: אנחנו רוצים להתחזק, הקבוצה מוכנה לשלם הרבה כסף וזה לא מסתדר כרגע. אני לא אביא שחקנים כדי שאנשים וכל מיני אינטרסנטים יפסיקו לקלל את השחקנים ואותי ואת ברק. אני לא אביא שחקנים שלא מתאימים. אם אני לא אמצא את מי להביא, אני לא אביא מישהו שלא ישדרג אותנו כדי להרגיע מישהו. גם הכלים שיש לנו עשו דברים יפים עד כה".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר: "היינו שווים שער, החזקנו את בני יהודה בלי שום מצב. אנחנו קצת מאוכזבים, אבל אחרי 120 דקות מול הפועל באר שבע לפני שלושה ימים לעשות תיקו עם בני יהודה זה בסדר. אנחנו צריכים להמשיך הלאה. יכולנו להוציא יותר מה-0:0 הזה. הייתה קצת עייפות, עכשיו יש לנו שבעה או שמונה ימים להתכונן למכבי חיפה ואני מקווה שנוכל לחזור לעצמנו".

עוד בנושא:
מכבי חיפה נעצרה על ידי אסף צור וסיימה ב-0:0 מול הפועל רעננה
מתן חוזז כבש שלושער, הפועל חיפה הביסה 0:4 את בני סכנין בחוץ
עמיר תורג'מן צפוי לסיים את תפקידו, מי המועמדים לאמן את בני סכנין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully