וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עמיר תורג'מן צפוי לסיים את תפקידו

19.1.2019 / 20:04

לא שקט בסכנין אחרי ה-4:0 שספגה מהפועל חיפה. אלישע לוי וחיים סילבס מועמדים, קוטר וחואן קרלוס עשויים לשמש כמאמנים זמניים. תורג'מן: "הקבוצה תישאר בליגה". גנאים מירר בבכי

שלומי אזולאי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ייאוש בסכנין/אדריאן הרבשטיין

עמיר תורג'מן צפוי לסיים את תפקידו כמאמן בני סכנין. המאמן בן ה-46, שמונה למאמן הקבוצה ב-18 בנובמבר, הוביל אותה מאז לניצחון ליגה אחד בבכורה אבל לשתי נקודות בלבד מ-24 אפשריות אחר כך. הערב (שבת) היא הובסה 4:0 על ידי הפועל חיפה בבית ונותרה במקום ה-13 ולפני האחרון בטבלה עם 15 נקודות בלבד. הרי מראש ידע שזו הזדמנות אחרונה שלו. אלישע לוי מועמד מוביל להחליף את תורג'מן. חואן קרלוס ועודד קוטר עשויים לשמש כמאמנים זמניים וגם חיים סילבס מועמד. איהאב גנאים מירר בבכי בסיום המשחק ואנשי סכנין ניסו להרגיע אותו.

עוד בנושא:

בני סכנין הובסה 4:0 בבית על ידי הפועל חיפה

עמיר תורג'מן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
תורג'מן וסכנין במשבר קשה/אדריאן הרבשטיין

מאמן סכנין עמיר תורג'מן אמר: "עד הדקה ה-41 היינו בסדר ואז איבדנו את עצמנו ואת המשחק. זה מאכזב מאוד, לא כך רציתי שסכנין תיראה. אנחנו יכולים הרבה יותר והשחקנים יכולים הרבה יותר. כדי לנצח במשחקים, אתה צריך להיות עם אופי. אני מבין את הכעס של האוהדים, אבל אני מבין שצריך להביא שחקנים, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים להתפרק כמו שהתפרקנו היום. זה מאכזב מאוד".

לגבי עתידו אמר: "אני עושה את העבודה שלי ועשינו השבוע את העבודה כמו שצריך. התכוננו טוב, במחצית הראשונה נראינו טוב מאוד. גם ברגעים קשים אסור לנו להיראות ככה. אני את העבודה שלי יודע שאעשה עד הסוף כמו שצריך ועד הפרטים הקטנים. זה לא עניין של חילופי מאמנים, זה עניין של להפוך קבוצה מכזו שקשה לה מאוד לכזו שיודעת לעמוד בלחץ".

תורג'מן המשיך להתייחס לעצמו ולעתידו ואמר: "אני מדבר בשם עצמי, אני תמיד מאמין ותמיד אאמין. זה כדורגל ובכדורגל יש מומנטום. בשבוע שעבר היינו כחוט השערה מניצחון בחדרה והיום לא היינו שם. יש פה שחקנים ותיקים מאוד וצריך לדעת לעמוד בלחצים".

על הבלגן שהיה ביציעים עם האוהדים אמר המאמן: "אני יודע מבפנים שההנהלה עושה את המקסימום, ימים ולילות כדי להביא שחקנים ושהכול יהיה מסודר בקבוצה. הם עושים את זה מהלב ומשקיעים מכספם. אני לא חושב שההנהלה קשורה לבעיה. חבל. צריך להעריך את מי שמכניס יד לכיס. כולם צריכים להתאחד, יחד עם האוהדים. החוכמה זה לדעת לעמוד בימים קשים כאלה, לצאת ביחד ולעשות את העבודה נכון. השחקנים צריכים לקחת אחריות בתוך המגרש. אני מאמין שסכנין תישאר בליגה כי צריך להביא אופי וזה מה שחשוב בשלב הזה של העונה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully