וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מקווה לצרף את ניב זריהן, נדחו הצעות למכירת סורו וצ'יבוטה

20.1.2019 / 9:15

הזהובים סיימו עוד משחק ללא שערים, זריהן מעדיף את בני יהודה על מכבי פ"ת, בקבוצה עוקבים גם אחרי ההתפתחויות עם אופיר מזרחי וחיפה. קונסטנטין: "עשינו מה שיכולנו, נתנו את הנשמה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בבני יהודה מקווים לצרף בימים הקרובים את קשר-חלוץ הפועל באר שבע ניב זריהן, שהבהיר כבר כי הוא מעדיף לחבור לכתומים ולא לעבור למכבי פתח תקוה,שמעוניינת בו גם היא. אם זריהן לא יגיע, בבני יהודי עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת אופיר מזרחי ומכבי חיפה, ומשוכנעים: "עד לתום החלון נצרף לפחות שחקן התקפה אחד".

עוד בנושא
ליגת העל: בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0
נמשכה מחאת אוהדי בני יהודה, יובל אשכנזי פרק את הכתף

איסמעילה סורו שחקן בני יהודה מול מוטי ברשצקי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
בינתיים לא ישוחרר. סורו/קובי אליהו

המאמן יוסי אבוקסיס הודה בסיום ה-0:0 אתמול (שבת) מול מכבי נתניה (ה-0:0 השני ברציפות בליגה) כי "ההיעדרות של מאוויס בנוסף לעזיבה של ירדן זה יותר מדי עבורנו" ואף עודד את שחקניו אחרי המשחק. בבני יהודה קיבלו גם השבוע הצעות לרכישת איסמעילה סורו ומאוויס צ'יבוטה אך הבהירו כי השניים לא יימכרו בשלב זה.

שי קונסטנטין אמר בסיום: "0:0, מסתכלים על זה שלא ספגנו. כל מי ששיחק נתן את הנשמה. דניאל פלשר עלה עם חום, עשינו מה שיכולנו במשחק הזה. יש משחקים שפחות הולך ופחות מגיעים למצבים, שיחקנו נגד קבוצה מצוינת".

המגן הוסיף בנוגע למחאת הקהל: "אנחנו מתרכזים בעידוד שלהם לקבוצה. אנחנו אוהבים את הקהל וזה משפיע עלינו לטובה שהם מעודדים, לא מתעסקים במה שמשפיע לרעה ולא חושבים על זה, מתעסקים רק בתמיכה".

עוד באותו נושא

נמשכה מחאת אוהדי בני יהודה, יובל אשכנזי פרק את הכתף

לכתבה המלאה
אוהדי בני יהודה מוחים נגד ברק אברמוב. קובי אליהו
לא מרפים. האוהדים/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully