וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ': "זה היה אחד המשחקים הכי טובים של ריאל מדריד העונה, רוצה להישאר פה"

הקרואטי חגג עם קבוצתו את ה-0:2 על סביליה, והתייחס לעתידו ולפער מברצלונה. סולארי נסחף: "הולכים על כל התארים". וגם: מאחורי הקלעים על "הייבוש" של איסקו על הספסל

עריכה: מתן חדד

ריאל מדריד לא רק רשמה אתמול (שבת) ניצחון חשוב במאבק שלה על המקום בצמרת הליגה הספרדית, היא גם סוף סוף הציגה כדורגל חיובי ומהנה, במשחק שבסיומו גברה 0:2 על סביליה. קאסמירו כבש שער אדיר בדקה ה-78, לוקה מודריץ' חתם את התוצאה בתוספת הזמן, והבלאנקוס התייצבו במקום השלישי, מרחק 7 נקודות מברצלונה, שתשחק היום נגד לגאנס.

עוד בנושא
בשבת בספרד: ריאל מדריד עלתה למקום השלישי עם 0:2 על סביליה
אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את ווסקה
ראשון בספרד: ברצלונה רוצה נקמה, קוטיניו צפוי לרדת שוב לספסל

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם לוקה מודריץ' (שני מימין). רויטרס
שער מדהים, רגעים יפים נדירים. ריאל מדריד/רויטרס

"אפשר להגיד שהיום היה אחד הכי משחקים הכי טוב שלנו", אמר בסיום מודריץ', שנפצע במהלך המשחק בראשו ונחבש, "ככה ריאל מדריד צריכה לשחק. היינו צריכים משחק כמו של היום. השער של קאסמירו היה מדהים, אני שמח מאוד בשבילו. נתנו את כל מה שיש לנו על המגרש, ואנחנו רוצים לראות את האוהדים כמו שהם היו היום, וכדי להשאיר אותם מאושרים אנחנו צריכים לשחק כל הזמן כמו ששיחקנו היום, ואז ליריבות יהיו בעיות מולנו".

מודריץ' ציין ש"אני מרגיש טוב יותר מבחינה פיזית בחודש וחצי האחרונים", והתייחס גם לעתידו במועדון: "יש לי חוזה לעוד עונה וחצי, ואני שמח פה. אני לא מודאג. תמיד הייתי טוב עם המועדון, אני מאושר פה מהיום הראשון. אני מקווה להמשיך פה יותר מהשנה וחצי שנשארו לי בחוזה". על מאבק האליפות אמר הקרואטי: "אנחנו לא צריכים לחשוב על ברצלונה או על הפער ממנה, אנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק ולהיאבק עד תום העונה, לא לחשוב על אחרים".

קאסמירו אמר ש"אני חושב שזה משחק שהראה לכולם שאנחנו כן עובדים קשה, שאנחנו עדיין בחיים ושהם צריכים להאמין בנו. כשאתה זוכה בתארים ואז יורד ברמה, אנשים חושבים שאתה מפסיק לעבוד. אבל אנחנו עובדים קשה". המאמן סנטיאגו סולארי אמר ש"ניאבק על שלושת התארים עד הרגע האחרון, אין דבר שהוא בלתי אפשרי עבור ריאל מדריד".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד עלתה למקום השלישי עם 0:2 על סביליה

לכתבה המלאה
סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
תמיד אופטימי. סולארי/רויטרס

אגב, איסקו שוב לא פתח בהרכב (נכנס כמחליף בדקה ה-77, מיד לפני השער), וב"אס" טוענים שהשחקן מיובש על הספסל בתיאום עם הנשיא. על פי הדיווח, "סולארי הציג בפני פלורנטינו פרס לפני מספר שבועות את הטיעונים שלו בנוגע להדחה של איסקו מההרכב, וקיבל את אישורו למהלך. כעת ההחלטה של איסקו היא האם לבקש שחרור מהמועדון, או להתאמץ על מנת לשפר את יכולתו ולהתאים את עצמו לשיטה של סולארי, או פשוט לחכות ולקוות שהמאמן יעזוב בתום העונה".

לוקה מודריץ' ריאל מדריד. רויטרס
פצוע, אבל לא שבור. מודריץ'/רויטרס
איסקו, ריאל מדריד. רויטרס
באישור הנשיא. איסקו מיובש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully