וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי חיפה: "שלטנו, הגענו למצבים והייתה חסרה רק רגל מסיימת"

19.1.2019 / 20:40

הירוקים נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים דווקא מול הפועל רעננה בבית. בלבול: "הם צופפו, נצטרך ללמוד לכבוש גם ככה"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
"לא מתרגשים מהתיקו". מרקו בלבול/לילך וייס רוזנברג

מכבי חיפה נעצרה הערב (שבת) אחרי ארבעה ניצחונות עם 0:0 מול הפועל רעננה, למרות יכולת לא רעה בכלל ומספר לא מבוטל של איומים על השער של אסף צור. האורחת הסתגרה במרבית שלבי המשחק והשחקנים של מרקו בלבול ניסו וניסו, אבל גם חוסר ריכוז ודיוק וגם יכולת מצוינת של צור סידרו לקבוצה של מנחם קורצקי נקודה במגרש קשה.

מרקו בלבול אמר לאחר המשחק: "מה היה חסר לנו? שער. שלטנו במשחק באופן מוחלט, הגענו למספיק מצבים. הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת, הפס האחרון וגם השוער שלהם לקח כמה כדורים נפלאים. היה קשה, הם שיחקו צפוף ובמערך הגנתי מאוד. היינו צריכים להיות חכמים, הגענו למצבים כדי לכבוש. הפכנו את זה לקשה, אנחנו צריכים להפיק לקחים ולדעת ליישם טוב יותר במשחק הבא. במשחק הקרוב מול בני סכנין ירדן שועה יהיה בסגל. היינו טובים עד רחבת ה-16, נצטרך להשתפר גם בחלק האחרון. הניצחונות לא עלו לנו לראש, התיקו מאכזב מאוד לאור הקהל הרב שהגיע לעודד אותנו הערב, אבל נשיג את הנקודות כבר במקום אחר".

מוחמד עוואד, ששב להרכב, אמר: "היה קשה, למרות שהגענו להמון מצבים. רצינו מאוד לנצח את המשחק הזה, הנענו את הכדור אבל זה לא הצליח לנו. כל משחק הוא קשה, לא משנה מי היריבה. הפועל רעננה באו להוציא תיקו, צופפו עם עשרה שחקנים מאחור, זה היה קשה והיינו צריכים בכל זאת לנצח".

על החזרה להרכב אמר: "אני מתכוון לנצל כל דקה שאקבל, נעבוד קשה כדי לעשות את העונה הזו כמה שיותר טובה כבר בשלישי הקרוב מול בני סכנין".

עוד בנושא

מכבי חיפה והפועל רעננה נפרדו ב-0:0
מתן חוזז כבש שלושער, 0:4 להפועל חיפה מול בני סכנין
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מוחמד עוואד מכבי חיפה, יוג'ין אנסה הפועל רעננה. לילך וייס רוזנברג
חזר ל-11. מוחמד עוואד/לילך וייס רוזנברג

מנגד, מנחם קורצקי רשם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון והקבוצה שלו עדיין לא הצליחה להשיג שלוש נקודות מחוץ לביתה. המאמן סיכם: "בסך הכל, אני מרוצה מההקרבה, מהלחימה ומהעמידה הטקטית של השחקנים. אנחנו צריכים לברוח מהתחתית, זו המטרה שלנו כרגע. הליגה מאוד צפופה, חזקה ואטרקטיבית. צירפנו שחקנים חדשים, צריך לחבר אותם לקבוצה ולרוח המועדון. נקווה שהם יוסיפו לנו את האיכות שאנחנו צריכים בהתקפה. היה משחק לא קל, אני בטוח שהרבה קבוצות לא יוציאו כאן נקודות, מבחינת הגנה עשינו את שלנו. הייתה היום הרבה עבודה לאסף, אבל אני חושב שהצלחנו לעצור את הנקודות החזקות שלהם והם לא הגיעו ליותר מדי מצבים מסוכנים.

על האפשרות לחיזוק נוסף בחלון ההעברות: "בוחנים בלם יהודי אמריקאי, אנחנו מחפשים עוד בלם וגם שחקן התקפה אולי כדי לסגור את הסגל".

עוד באותו נושא

בני סכנין: עמיר תורג'מן צפוי לסיים את תפקידו

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. לילך וייס רוזנברג
נקודה חשובה. מנחם קורצקי/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully