וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חוזז: "אני שמח מאוד", שרון מימר: "הוא לא מפתיע אותי"

19.1.2019 / 20:11

החלוץ הלוהט כבש שלושער ב-0:4 של הפועל חיפה מול סכנין וזכה לפרגונים מהמאמן שלו, שהוסיף: "אנחנו במאבק על הפלייאוף העליון, נצטרך להמשיך כך"

מתן חוזז שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
גם הוא לא האמין בטח שיפתח כך את התקופה בהפועל חיפה. חוזז/אדריאן הרבשטיין

מתן חוזז הלוהט ממשיך ביכולת הנהדרת שלו בהפועל חיפה. החלוץ, שמצא את הרשת בבכורה שלו בשבוע שעבר, כבש שלושער עבור האדומים (42, 44 ו-77), מקסים פלקושצ'נקו השלים (86) והקבוצה של שרון מימר השלימה משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד בליגה ורשמה רביעייה שנייה ברציפות בליגה.

כוכב הניצחון מתן חוזז אמר: "זה שלושער ראשון בקריירה בבוגרים. כבשתי גם בלאומית, אבל זה לא נחשב. יכולתי לשחק יותר טוב עם הכדור, אבל שמח מהשערים. זו יריבה חזקה, במיוחד בבית שלה, אבל התכוננו טוב, ניצלנו את המצבים ועשינו את העבודה". על מכבי תל אביב: "אני שמח על הגולים שלי, ואני נהנה פה, מסתכל על עצמי. יש לנו מטרה, להגיע לפלייאוף העליון, ונראה איך אנחנו מתקדמים".

מאמן הפועל חיפה שרון מימר: "כשעובדים קשה ונכון, הכל הולך. כיף לראות את הקבוצה ואת השחקנים משחקים ככה, צריך רק להמשיך. נקמה בסכנין? אנחנו מסתכלים רק קדימה, לא אחורה. באנו למשחק קשה כי סכנין הגיעה עם חבל על הצוואר. ידענו להרוג את המשחק במחצית הראשונה, ולחגוג בחצי השני. פלייאוף עליון היה המטרה שהצבתי מהרגע שהגעתי, שמח שהשחקנים מעבירים את הדיבורים למעשים. עדיין אנחנו בתוך המאבק, נצטרך להמשיך ככה עד הסוף".

מימר נשאל על חוזז, שכבש שער רביעי בשני משחקים, ואמר: "הוא לא מפתיע אותנו. ידענו למה אנחנו נלחמים עליו. את הצ'ק של ינואר הוא כבר פדה, נקווה שימשיך ככה עד הסוף. יש פה שחקנים עם איכות ואנרגיות טובות". מימר נשאל מה אמר לעמיר תורג'מן בסיום, וענה: "אמרתי לו שאני מאוד אוהב אותו, אלה רגעים לא קלים למאמן, הוא צריך לעבור את זה ויישאר חזק, הוא מאמן מצוין".

עוד בנושא:

הפועל חיפה הביסה 0:4 את בני סכנין, שלושער למתן חוזז
עמיר תורג'מן צפוי לסיים את דרכו בבני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully