וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב הודיעו כי יחרימו את הפיינל פור של ליגת העל

19.1.2019 / 20:09

ארגון "הגייט" הודיע כי אם הצהובים יעפילו לארבע האחרונות, חבריו לא יופיעו: "לא נקבל שום שיטה שמנציחה את חוסר הספורטיביות". בקבוצה תומכים: "הולכים יד ביד עם האוהדים"

מכבי תל אביב הודיעה היום (שבת) כי היא מגבה את החלטת ארגון אוהדיה "הגייט" להרחים את משחקי הפיינל פור, אם הקבוצה תגיע לשם העונה. כזכור, לפני כשבוע וחצי באו אוהדי מכבי תל אביב בטענות ליו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל, במהלך משחק היורוליג נגד בודוצ'נוסט, בדרישה להחזיר את השיטה לסדרות. בנוסף, האוהדים נפגשו עם פרנקל ביחד עם מנכ"ל המועדון אלי דריקס, לשמוע ולהביע את דעתם.

"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הולך יד ביד עם האוהדים ותומך בעמדתם במאבק נגד שיטת הפיינל פור. כידוע, מכבי מתנגדת לשיטה הזו ולחוקים נוספים הקיימים במנהלת הליגה", נכתב בהודעת המועדון.

"במהלך העונה שעברה הודענו על מאבק נגד מנהלת הליגה בנושא הפיינל פור והחוקים. היום אנחנו יוצאים לדרך בשיתוף מלא עם המועדון ובמטרה אחת - שינוי השיטה, ומודיעים - הפיינל פור מוחרם!", נכתב בהודעת ארגון האוהדים "הגייט", "הפיינל פור והחוקים השונים חוקקו ישירות נגד מכבי תל אביב. לאחר שנים של הכחשות, בפגישתנו האחרונה הודה בפנינו היו"ר שמואל פרנקל על חוקים שחוקקו ישירות כנגד המועדון, למשל - חוק ההודעה על הסגל 24 שעות לפני המשחק. למה, אתם שואלים? סופוקליס שחורציאניטיס. המנהלת אילצה את מכבי לעדכן האם ישחק, כך שהקבוצות יוכלו לדעת האם לרכז מאמץ בהכנה נגדו או לא. וזו רק דוגמה אחת מני רבות. תחרותיות מלאכותית כבר אמרנו?".

עוד נכתב בהודעת האוהדים כי: "בתקופה הקרובה יעלו מול דירקטוריון מנהלת הליגה מספר הצעות להחלפת השיטה, ביניהן ניסיון בוטה להטעות את אוהדי הכדורסל עם הודעה על ביטול הפיינל פור ומעבר לסדרות עד הגמר, שישוחק בשיטת משחק בודד או שני משחקים על הפרש. אנחנו מודיעים חד וחלק - לא נקבל שום שיטה שמנציחה את חוסר הספורטיביות אלא רק סדרות מלאות. ולכם, חברי הדירקטוריון, אנחנו קוראים להפסיק את הביזיון ולהחזיר את הספורטיביות לכדורסל שכולנו כל כך אוהבים. אוהדי הקבוצה בפרט ואוהדי הכדורסל בישראל בכלל - אנו קוראים להצטרף אלינו ולקחת חלק פעיל במאבק, החל מהשתתפות במחאה באופן שוטף בהיכל ומחוצה לו, ועד להחרמת הפיינל פור".

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
יש גב מהמועדון. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully