וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר איכזבה ונפרדה ב-0:0 מססואולו

הנראזורי נעצרו אחרי שני ניצחונות, אל שעראווי סידר לרומא 2:3 על טורינו ועלייה זמנית למקום הרביעי. אודינזה - פארמה 2:1

שחקני רומא חוגגים. AP
לא פשוט. רומא חוגגת/AP

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם משחק נהדר בסיומו ניצחה רומא 2:3 את טורינו. אודינזה נכנעה בביתה 2:1 לפארמה ואילו אינטר איכזבה בביתה ונפרדה ב-0:0 מססואולו.

seperator

רומא - טורינו 2:3

זה היה קשה, זה היה מלהיב וזה היה דרמטי, ובסופו של דבר השיגה רומא ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות שהעלה אותה זמנית למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, או היא עלולה לאבד בסיום המחזור ללאציו (שתתארח אצל נאפולי) או מילאן (שתתארח גצל גנואה). ניקולו זאניולו כבש ראשון (15) אחרי ערבוביה ברחבה, אלכסנדר קולארוב הכפיל בפנדל (34) אך האורחת לא ויתרה והשוותה ל-2:2 מרגלי תומאס רינקון (51) וכריסטיאן אנסלדי (67). המילה האחרונה, עם זאת, היתה שייכת לסטפן אל שעראווי, שקיבל כדור עומק מצוין מלורנצו פלגריני והכריע בדקה ה-73.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'רביניו פארמה. GettyImages
במהירות האור. ג'רביניו/GettyImages

אודינזה - פארמה 2:1

עונת החזרה של פארמה לסרייה A בהחלט חיובית כשהיא במקום נוח במרכז הטבלה עם כדורגל שמח ומהיר. רוברטו אינגלזה כבש ראשון הערב (11) מהנקודה הלבנה, סטפנו אוקאקה השווה זמנית בנגיחה (50) עבור אודינזה השוקעת, אבל ג'רביניו (68) בדהרה של 80 מטר במהלכה הבלם שרדף אחריו נכנע למהירות שלו ופשוט נפל על הקרקע, דאג לסדר שלוש נקודות חשובות.

מרצלו ברוזוביץ' שחקן אינטר מאוכזב. רויטרס
ברוזוביץ' מאוכזב/רויטרס

אינטר - ססואולו 0:0

תוצאה מאכזבת לנראזורי שהחמיצו הזדמנות להיצמד לנאפולי רגע לפני המפגש שלהם מול מילאן. הקבוצה של לוצי'אנו ספאלטי הייתה חלשה, בעטה רק שמונה פעמים לשער ולא הייתה רחוקה גם מלהפסיד. הנרוורדי עם 26 נקודות במקום ה-12, במקום בטוח עם פער 13 נקודות מבולוניה שמתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully