וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "זה כבר הרבה מעבר למזל". אוראל דגני: "קשה להסביר את זה"

הפועל חדרה חגגה את ההעפלה לרבע הגמר: "לא מזכירים אותנו בצמרת, אין בעיה". רפואה מתוסכל מההחמצות של הפועל תל אביב: "בסוף, מרוב שרצינו כבר לא יכולנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל חדרה הוכיחה הערב (חמישי) פעם נוספת שהיא לא סיפור חולף בכדורגל הישראלי. גם ללא שני הזרים הטובים ביותר שלה, שעזבו לבית"ר ירושלים והפועל באר שבע, הצליחו שחקניו של ניסו אביטן לנצח את הפועל תל אביב 1:2 בדרך לרבע גמר גביע המדינה, והעונה החלומית נמשכת.

"זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו", הודה ניסו אביטן, שנהנה מצמד של לוסיו. "לא היינו טובים אבל היינו מאוד יעילים ובגביע מה שחשוב זה להביא את התוצאה וזה מה שעשינו. המזל הולך איתנו אבל אנחנו עובדים קשה, זה לא רק מזל. אנחנו קבוצה טובה, איכותית, זה כבר הרבה מעבר למזל. עוזבים אותנו לא מעט שחקנים אבל אמרתי בחדר ההלבשה - זה לא משנה מי עוזב, משנה מי נשאר. שמעתי השבוע שדיברו על הצמרת ואף אחד לא הזכיר אותנו, אין לנו עם זה שום בעיה. זו תקופה מאתגרת, צריך למצוא לכל השחקנים שעזבו מחליפים. אני מקווה שנצרף עוד כמה שחקנים, בעיקר צעירים רעבים שרוצים להצליח".

לוסיו שחקן הפועל חדרה חוגג עם מנשה זלקה. שלומי גבאי
חיה בחלום. חדרה חוגגת/שלומי גבאי

מנגד, המאמן המפסיד קובי רפואה סיכם: "כמובן שזה מאכזב, יכולנו להכריע את המשחק במחצית הראשונה אבל בסופו של דבר קיבלנו שערים בשתי התקפות מתפרצות. מה שנשאר זה הליגה. בסוף, מרוב שרצינו כבר לא יכולנו. אנחנו כל הזמן מנסים דברים, בסדר, לא נרים ידיים, בטח שלא בשלב הזה. צריך לאושש את השחקנים".

הקפטן אוראל דגני היה על סף דמעות והוסיף: "אני מאוד מבואס, הגענו לאינספור הזדמנויות שהיינו צריכים לנצל. הבנתי גם שלא היה פנדל, אז זה כואב ומעצבן. זו עונה לא פשוטה, אבל צריך להיות חזקים. במקומות האלה צריך להראות את החוזק שלנו ואת האופי ולצאת מהמצב הזה. צריך לעשות הכל כדי להישאר בליגה. אנחנו לא מצליחים להבקיע, קשה לי להסביר את זה, יש החמצות מטורפות. אני לא רוצה לחשוב בכלל על ירידה".

עוד באותו נושא

גביע: הפועל חדרה הדיחה את הפועל תל אביב בשמינית הגמר עם 1:2

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. שלומי גבאי
האדומים חזרו לסורם. רפואה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully