וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חביב אוחיון ועדן קארצב עשויים לעבור בהשאלה להפועל חדרה

17.1.2019 / 21:27

החלוץ והשוער הצעירים עשויים להצטרף לעולה החדשה. לאחר ה-0:4 על עכו, דיבר איביץ' על עתידם ועל החלון: "נעשה מהלך רק אם נמצא מישהו שבאמת ישדרג אותנו"

שחקן מכבי תל אביב עדן קארצב. קובי אליהו
קיבל דקות נדירות הערב. קארצב/קובי אליהו

מכבי תל אביב לא התקשתה הערב (חמישי) לרגע, כשהביסה 0:4 את הפועל עכו בדרך לרבע גמר גביע המדינה. בכך סגרו חשבון, פחות או יותר, על התבוסה הסנסציונית בתוצאה זהה אי שם ב-2006. דור מיכה (12), אלירן עטר (43) ויונתן כהן (32, 79) כבשו.

במהלך המשחק שולב עדן קארצב הצעיר, שעשוי לצאת בהשאלה בקרוב. כמוהו גם חביב אוחיון, כשייתכן שהשניים יעברו יחדיו להפועל חדרה על מנת לצבור דקות וניסיון. השוער הצעיר לא נכלל הערב בסגל ודניאל טננבאום שימש כמחליף של פרדראג ראיקוביץ'. "בימים הקרובים נחליט מה הכי נכון עבורם - אם להישאר או להיות מושאלים", אמר ולאדן איביץ'.

ואם בשינויים בסגל עסקינן, המאמן סיפר: "בשלושת החודשים האחרונים עבדנו על חלון ההעברות ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. אנחנו עושים צעדים בשוק העברות אבל מהלך מוחשי נעשה רק אם נמצא מישהו שבאמת ישדרג אותנו. אם לא, נישאר עם הסגל הזה".

על המשחק עצמו אמר איביץ': "ידענו מה מחכה לנו, הרבה קבוצות לא עוברות כי יש תמיד הפתעות, לא רק בישראל אלא בכל אירופה. התכוננו היטב ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף. טיבי ודוידזאדה שמחו אותי, הם עבדו קשה לחזור מפציעה וכעת אחרי חודש שבו התאמנו יותר והפגינו מקצוענות אני שמח לתת להם לשחק. טיבי מקצוען. אופיר היה טוב היום".

עוד בנושא:

גביע המדינה: מכבי תל אביב טיילה לרבע הגמר אחרי 0:4 על הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully