וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ התפטר מתפקידו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אין סיכוי שאחזור"

17.1.2019 / 16:21

קצת יותר מ-3 חודשים לאחר שמונה לתפקיד, היו"ר הודיע על התפטרות אחרי שלא התקיימה הצבעה על ביטול השחקן הזר בליגות הנוער. זוארץ: "אם הנהלת ההתאחדות אינה רוצה לפעול כך איני מוצא עוד טעם במילוי התפקיד"

יוסי ציפקיס

הלם בהתאחדות לכדורגל: שינו זוארץ התפטר היום (חמישי) מתפקידו כיו"ר ההתאחדות קצת יותר משלושה חודשים בלבד אחרי שמונה באופן רשמי. זוארץ הודיע במהלך ישיבת הנהלת ההתאחדות על התפטרותו מהתפקיד לאחר שלא התקיימה הצבעה על ביטול השחקן הזר בליגות הנוער.

זוארץ הסביר את ההחלטה ואמר: "אין שום סיכוי שאחזור לתפקיד הזה. זו החלטה סופית. באתי לפעול לטובת השחקן הישראלי וקידומו ואם הנהלת ההתאחדות אינה רוצה לפעול כך איני מוצא עוד טעם במילוי התפקיד. לצערי, מבנה ההתאחדות לכדורגל אינו מאפשר לבצע את השינויים בהם אני מאמין. בנסיבות הללו ומשהבנתי שלא יעלה בידי לבצע את השינויים בהם אני מאמין לטובת הכדורגל הישראלי, מצאתי לנכון להתפטר מתפקידי. אני מאחל הצלחה לאנשי ההתאחדות ומודה להם". גם מ"מ יו"ר ההתאחדות, דודי גיל, החליט לסיים את תפקידו.

זוארץ הוסיף ואמר לוואלה! ספורט: "בחודשים האחרונים עשיתי ימים כלילות בתפקיד הזה. השקעתי את כל מרצי כדי לשפר ולשנות. מה שקרה בעיקר היום בישיבה והאנרגיות שהיו שם גרמו לי לקבל את ההחלטה הזו. אין סיכוי שאחזור בי, ההתפטרות הזו היא סופית. אני הבנתי את הרעיון. אני מקווה שלבא אחרי יהיה יותר קל ויהיה לו יותר קל לקבל החלטות למען הכדורגל הישראלי".

שינו זוארץ יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ניב אהרונסון
התפטר במפתיע. שינו זוארץ/ניב אהרונסון

יש להדגיש שאקט ההתפטרות נעשה באופן מפתיע באמצע ישיבת ההנהלה של ההתאחדות. גורמים המקורבים ליו"ר אמרו: "הוא כמה החלטות שלא היו מקובלות עליו. כל החלטה מעורבת בפוליטיקות ואינטרסים וזה לא היה פשוט עבורו. הנושא של שחקן זר בליגות הנוער היה רק הקש ששבר את גב הגמל. הוא עשה עכשיו את הצעד וכרגע שינו לא מוכן לשקול חזרה לתפקיד".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה אמר בתגובה להתפטרות של זוארץ:" אנו מצטערים מאוד על עזיבתו של שינו. אנו לא מודעים לכל הפרטים והסיבות שגרמו לשינו להתפטר. שינו היה ראוי מאוד לתפקיד ומצער מאוד שלא ימשיך לכהן בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully