וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אריק גריפין חתם עד סיום העונה

17.1.2019 / 13:27

הפורוורד ששיחק בעבר בגלבוע/גליל ואילת יחזק את הסגל של אריק אלפסי. עשוי לערוך את הבכורה שלו כבר ביום שבת נגד נס ציונה

באדיבות ONE

עירוני נהריה נמצאת עמוק בתחתית ליגת העל, אך הקבוצה מעין שרה ממש לא מתכוונת לוותר על ההשארות בליגת העל. לוואלה! ספורט נודע הבוקר (חמישי) כי הסגולים החתימו את הפורוורד האמריקאי אריק גריפין, ששיחק בעבר בהפועל גלבוע/גליל והפועל אילת, ושוחרר רק אתמול משורות ז'ילונה גורה הפולנית אחרי שבועיים בקבוצה. בנהריה סגרו את העסקה במהירות, כך שגריפין יוכל לשחק כבר בשבת נגד עירוני נס ציונה, במשחק אותו מגדירים בקבוצה כחשוב מאוד.

גריפין (28, 2.03) הגיע לישראל בקיץ 2016 לגלבוע/גליל חודשים אחרי שנוקה מחשד לרצח בשל טעות בזיהוי. כבר בעונתו הראשונה בישראל היה לאחד השחקנים המרשימים בליה, בזכות יכולותיו האתלטיות והקליעה מבחוץ כשרושם 14.9 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק. בקיץ 2017 קיבל חוזה בקבוצת הבת של יוטה ג'אז, עם אפשרות עלייה לקבוצה הראשונה, אך שוחרר וחתם בסופו של דבר בהפועל אילת של שרון דרוקר, אותה הוביל לפלייאוף עם 9.2 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בליגה, ובפלייאוף הרשים ביותר עם 17.4 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

את העונה הנוכחית פתח גריפין ברג'יו אמיליה האיטלקית אך שוחרר אחרי שעשה משחקים בהם רשם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. בתחילת ינואר חתם בז'ילונה גורה הפולנית ושותף ל-4 משחקים בלבד בכל המסגרות בהן לא הרשים ושוחרר.

בנהריה יחליטו בקרוב במקומו של מי יוחתם גריפין, כשבמועדון ימתינו עם ההחתמה האחרונה שנותרה להם בשל העובדה שלג'ורדן קרופורד, שהגיע לאחרונה למועדון, יש סעיף יציאה ל-NBA.

שחקן הפועל אילת, אריק גריפין, מול שחקן הפועל חולון, ג'ורדן המילטון. קובי אליהו
שוב בישראל. אריק גריפין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully