וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אין מנצח במפגש בין הנרי לוויירה, פקיר הציל את ליון, מארסיי שוב הפסידה

שני אלופי העולם חילקו נקודות ב-1:1 בין מונאקו לניס בדרבי הריביירה, קפטן ליון קבע 2:2 מול טולוז בכדור חופשי מבריק. גנגאן הפתיעה את ראן

עריכת וידאו: מתן חדד

הליגה הצרפתית השלימה הערב (רביעי) את המחזור ה-17 שנדחה מתחילת חודש דצמבר בגלל מחאת האפודים הצהובים. לפיכך, הקבוצות לא הורשו לשתף שחקנים שהצטרפו בינואר, ובלי ארבעת המצטרפים החדשים לא הצליחה מונאקו לנצח וסיימה ב-1:1 בדרבי הריביירה מול ניס שגם הפגיש בין אלופי העולם תיירי הנרי ופטריק ויירה. נביל פקיר הציל לליון נקודה ב-2:2 בטולוז, אבל סנט אטיין עלתה על חשבונה למקום השלישי עם 1:2 דרמטי על מארסיי הקורסת. גנגאן האחרונה עצרה את ראן עם 1:2 בדרבי נוסף ואילו נים גברה 0:1 על נאנט.

* שטרסבורג עלתה שלב בגביע אחרי 0:1 קשה בהארכה על גרנובל מהליגה השנייה. המחליף לוסיאן זוהי הכריע בדקה ה-98.

תיירי הנרי מאמן מונאקו (מימין) עם פטריק ויירה מאמן ניס. רויטרס
החליפו זיכרונות מ-1998. תיירי הנרי עם פטריק ויירה/רויטרס

טולוז - ליון 2:2

תיקו שלישי רצוף לאורחת, שהצליחה להימנע מהפסד רק הודות לכדור חופשי שסובב הקפטן נביל פקיר לחיבורים בדקה ה-87. ג'ימי דורמאז השבדי הפציץ למשקוף ופנימה בדקה ה-12 וגם השלים צמד מהנקודה הלבנדה בדקה ה-74 אחרי נגיעת יד של ג'ייסון דנאייר הבלגי, אבל פקיר בישל למחליף מוסא דמבלה בחלוף דקה עם כדור עומק חכם וכאמור הציל נקודה שלוש דקות לסיום. ליון ירדה למקום הרביעי.

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 16.1: ארסנל רוצה את חאמס, סטארידג' בדרך ל-MLS

לכתבה המלאה
נביל פקיר שחקן ליון. רויטרס
מנע הפסד. נביל פקיר/רויטרס

מונאקו - ניס 1:1

לא פחות מ-18 שחקנים חסרו לתיירי הנרי, שלא הורשה לשתף את ססק פברגאס, נאלדו, וויליאם ואנקר ופודה באלו-טורה, וגם את רדאמל פלקאו קיבל בכשירות חלקית על הספסל. אלן סן מקסימן ניצל טעות קשה של ז'מרסון והעלה את ניס ליתרון בדקה ה-30, אבל הרחקתו של איסן סאקו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אפשרה למונאקו לחזור. רוני לופס הרים קרן והבלם בן ה-17 בנואה בדיאשיל נגח היטב, כשההדיפה של וולטר בניטס הייתה מעבר לקו. אותו בדיאשיל גרם לפנדל בדקה ה-77, אם כי מדובר היה בטעות קשה של השופט ושל אנשי ה-VAR שלא ראו התחזות ברורה. הצדק נעשה כאשר דייגו בנאליו עצר את הבעיטה של סן מקסימן. 1:1 שני השבוע למונאקו נותרה במקום הלפני אחרון.

אלן סן מקסימן שחקן ניס. רויטרס
שער והחמצת פנדל. אלן סן מקסימן/רויטרס

סנט אטיין - מארסיי 1:2

משחק תשיעי ללא ניצחון לקבוצה המתרסקת של רודי גרסיה, בעוד סנט אטיין שלא הפסידה העונה בבית קפצה למקום השלישי בזכות מהפך דרמטי. קווין סטרוטמן ההולנדי נגח מ-12 מטרים אל הרשת בדקה ה-16 אחרי בישול יפה של פלוריאן תובאן וחגג שער בכורה במדי מארסיי, אבל הירוקים חזרו הודות לפנדל של ווהבי חאזרי בדקה ה-59 והשלימו את המהפך עם טיל של הטוניסאי, שחגג את שערו ה-12 העונה בליגה בדקה ה-88. חאזרי מצא את הרשת משחק שישי ברציפות וסידר לסנט אטיין ניצחון חמישי רצוף בסטאד ז'ופרואה גישאר.

משחקים נוספים

גנגאן - ראן 1:2
לגנגאן: פליקס אבואה (40), לוקא דו (59). לראן: אמבאיי ניאנג (89)

נים - נאנט 0:1
לנים: סופיאן אלאקוש (65). קאליפה קוליבאלי מנאנט הורחק (45)

ג'ימי דורמאז שחקן טולוז. רויטרס
צמד עבור טולוז. ג'ימי דורמאז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully