וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. כפר קאסם - עירוני קרית שמונה: וובה בראון יעלה לקישור, אבו עביד ישחק כבלם שלישי

16.1.2019 / 20:00

הקבוצה של קשטן במגמת התאוששות ולא רוצה להיקלע להפתעה, בראון ישחק במרכז במקומו של אחמדי הפצוע. גולדנברג צפוי לעלות ב-11

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טור דעה של אורן יוסיפוביץ' על מכבי נתניה

מ.ס. כפר קאסם

מוליכת ליגה א' דרום, שניצחה בכל שבעת משחקיה האחרונים והפסידה רק פעם אחת העונה (לירמיהו חולון באמצע אוקטובר) תופיע לראשונה בתולדותיה בשלב שמינית גמר הגביע. המשחק נדחה ביממה בגלל מזג האוויר הסוער, ומחר בצהריים (חמישי, 13:00) ינסו שחקניו של איסמעיל עאמר לחולל הפתעה במגרשם הביתי ולהיות הנציגים היחידים של הליגה השלישית בהגרלת רבע הגמר. את מ.ס. כפר קאסם מובילים העונה מלך השערים יוסי אסייג (14 כיבושים בליגה) ואוהד אדלשטיין, כשבין הקורות ניצב צליל חתוכה. הקבוצה צירפה היום גם את בר שם טוב, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה שהחל את העונה בעירוני קרית אתא והצטרף לחברו דור מימוני שחתם לפני יומיים.

הרכב משוער: צליל חתוכה, בן כוואז, מוחמד מחאג'נה, בן בנימין, גיא גומברג, אלון סולטן, איתי אלקסלסי, ירדן כהן, סאמח מרעב, אוהד אדלשטיין, יוסי אסייג.

עוד בנושא

הבלם הצרפתי לינדזי רוז מועמד למ.ס. אשדוד
מבית"ר לליגה הלאומית: ערן לוי קרוב לסיכום בהפועל קטמון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

וובה בראון שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
חוזר למקורות. וובה בראון/סוכנות ג'יני

עירוני קרית שמונה

הקבוצה המתאוששת של תומר קשטן תפגוש את מ.ס. כפר קאסם בשמינית גמר גביע המדינה. הצפונים לא מקלים ראש ביריבה מתחתית הליגה הלאומית, כאשר תומר קשטן צפוי לעלות בהרכב חזק. בקבוצה התאכזבו מהפציעה של ואלון אחמדי, מלך הבישולים של הליגה והשחקן המשמעותי של הקבוצה, שייעדר ככל הנראה ארבעה שבועות בשל קרע פנימי ברצועה בברך זכר לנפילה שלו במשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הליגה הקודם. וובה בראון צפוי לעלות מעמדת הבלם לקישור כדי למלא את מקומו של האלבני, כאשר איאד אבו עביד ישמש כבלם שלישי. חגי גולדנברג ייכנס להרכב ויפתח כמגן ימני.

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, חגי גולדנברג, עידן נחמיאס, איאד אבו עביד, חורחה מורסיו, אורי מגבו, וובה בראון, עדן שמיר, סמואל בראון, לוי גרסיה, חאג'י בארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully