וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ולנסיה ניצחה 0:3 את חיחון והעפילה לרבע הגמר

העטלפים התגברו על ההפסד 2:1 במפגש הראשון הודות לצמד של סנטי מינה המחליף. ניוקאסל נזקקה להארכה במפגש החוזר מול בלקבורן בגביע האנגלי, ז'וסלו ופרס קבעו 2:4

עריכת וידאו: מתן חדד

משחקי השלמה מהסיבוב השלישי בגביע האנגלי נערכו הערב (שלישי) כשבמוקד ניוקאסל ניצחה את בלקבורן 2:4 אחרי הארכה והעפילה לשלב הבא. בנוסף, גם בספרד התקיימו שני משחקים בשמינית גמר גביע המלך, כאשר המשחק המרכזי התרחש במסטאייה שם ולנסיה ניצחה 0:3 את ספורטינג חיחון.

סנטי מינה שחקן ולנסיה. רויטרס
סופר סאב. סנטי מינה/רויטרס

ולנסיה - ספורטינג חיחון 0:3 (2:1)

כשהיא ביתרון 1:2 מהמפגש הראשון, האורחת עם ניק בלקמן וז'אן באבין, שחקני מכבי תל אביב בעונה שעברה, בהרכב, קיוותה להחזיק מעמד מול העטלפים. חניכיו של מרסליניו, שמתקשים בליגה במלאכת כיבוש השערים, אכן לא מצאו את השער דקות ארוכות עד שסנטי מינה המחליף שבר את הבצורת עם צמד בהפרש של עשר דקות (66, 76). פראן טורס קינח (90) עם שער בכורה, ולנסיה ברבע הגמר.


ויאדוליד - חטאפה 1:1 (1:0)
לחטאפה: אנחל (29)
לויאדוליד: דניאלה ורדה (50)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן ניוקאסל רפא בניטס. רויטרס
היה לא פשוט. רפא בניטס/רויטרס

ניוקאסל - בלקבורן 2:4

אחרי שהמשחק הקודם הסתיים ב-1:1 הודות לשער מאוחר של מאט ריצ'י שהציל את המגפייז, שחקניו של רפא בניטס קיוו להתמודדות קלה יותר במפגש החוזר, אבל התבדו במהירות. אמנם, שון לונגסטף (1) וקאלום רוברטס (22) סידרו יתרון כפול ומהיר, אבל הרוברס חזרו עוד במחצית הראשונה עם שערים של אדם ארמסטרונג (33) ודארף לניהן (45). המשחק נכנס להארכה וקבוצת הצ'מפיונשיפ שרדה יפה, עד שבתוך תוספת הזמן של החלק הראשון של ההארכה ז'וסלו העניק שער קריטי (105+3), ומיד עם פתיחת החלק השני, גם אנזו פרס הוסיף וחתם את תוצאת המשחק (106).

תוצאות נוספות

לוטון - שפילד 1:0

סטוק סיטי - שרוסברי 3:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully