וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הקל האחרון? הפועל חולון מתארחת באופאבה

15.1.2019 / 19:10

רגע לפני הקרבות הישירים על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, מחזיקת הגביע הישראלית פוגשת את הקבוצה החלשה במפעל. הצ'כים הובסו העונה ב-19 נקודות בממוצע לערב

one

בווידאו: תקציר הפועל אילת - הפועל חולון 82:76

כל משחק הוא גמר גביע, אין דרך חזרה, כל הפסד עלול להיות גורלי. כמעט כל הקלישאות נכונות בנוגע למצבה של הפועל חולון לקראת ארבעת מחזורי הסיום בליגת האלופות. כמעט כל הקלישאות, למעט אחת: זו שמספרת כי "הרבה קבוצות ישאירו כאן נקודות". מחזיקת הגביע הישראלית תתארח מחר (רביעי, 19:30) אצל אופאבה הצ'כית, שנחשבת לקבוצה החלשה ביותר במפעל.

חולון, שנראתה כמי שעומדת לשייט לשלב הבא, הסתבכה בעקבות ההפסדים בבית לוונציה ובסלוניקי לפאוק, וגורל העונה שלה יוכרע בשני המשחקים האחרונים, שבהם תפגוש את יריבותיה על המקומות שמוליכים לשמינית הגמר - טלקום בון (בחוץ) ונאנטר (בבית). עוד קודם היא תארח את מוליכת בית ב', טנריפה, והמשחק הקרוב יהיה האחרון שאפשר להחשיבו על הנייר כמשחק קל.

עוד בנושא

גאשפר פוטוצ'ניק פוטר מבני הרצליה, עופר ברקוביץ' מונה במקומו
פארגו עשוי לשחק מול ברצלונה, ג'ייק כהן: "באנו עם המנטליות הנכונה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן הפועל חולון קורי וולדן מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
בכושר יוצא דופן. קורי וולדן/ברני ארדוב

אופאבה מחזיקה במאזן עגום של תשעה הפסדים בעשרה מחזורים, בדומה לאולימפיה לובליאנה, אבל במקרה שלה לא מדובר רק בהפסדים - אלא בתבוסות של ממש. ההגנה שלה היא החלשה ביותר בצ'מפיונס ליג, וסופגת 93.1 נקודות למשחק, וההפרש הממוצע במשחקיה עומד על 19.7 נקודות. אפילו בליגה הצ'כית היא עומדת העונה על מאזן שלילי של 10:9.

במפגש הקודם בין הקבוצות, בסיבוב הראשון בחולון, נקלעו הסגולים לפיגור מפתיע בהפסקה (41:38) ונזקקו לתצוגת תכלית של דקוואן ג'ונס עם 23 נקודות כדי להתגבר על חסרונו של קאליף וואייט.

גם הפעם וואייט ייעדר, והמאמן דן שמיר יקווה להמשיך וליהנות מהכושר הקטלני שבו מצוי קורי וולדן. הגארד האמריקאי, שבעונה שעברה לא בלט בצד ההתקפי ותרם 10.4 נקודות ב-26 אחוזים לשלוש בכל המסגרות, הפך למכונת סלים והשתלט על הקבוצה מאז השבתתו של הרכז המוביל: בתחילת השבוע שבר את שיא המדד העונתי בישראל (46), ובשלושת משחקי הליגה האחרונים הצטיין עם 26 נקודות, 6.6 אסיסטים ומדד 37.6, תוך שהוא פוגע ב-41 אחוזים מחוץ לקשת. גם בתבוסה בשבוע שעבר לפאוק הוא היה מנקודות האור הבודדות, כשהעמיד 15 נקודות, שמונה ריבאונדים ושמונה אסיסטים.

"זה משחק שחייבים לנצח בו כדי לעלות שלב", אמר שמיר. "אנחנו מתכוננים למשחק קשה, כמו שהיה המשחק נגדם בבית. אופאבה קבוצה לא קלה בזכות יכולות הקליעה בכל העמדות, ובזכות העובדה שהיא משחקת כמה שנים ביחד והיא מאוד מתואמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully