וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאשפר פוטוצ'ניק פוטר מבני הרצליה, עופר ברקוביץ' מונה במקומו

15.1.2019 / 15:43

מפוטר רביעי העונה בליגת העל בכדורסל: המאמן הסלובני עוזב אחרי התבוסה באשדוד, ברקוביץ' חוזר לליגת העל אחרי שנתיים וינסה לחלץ את הקבוצה מהתחתית

ONE

מפוטר רביעי העונה בליגת העל בכדורסל: גאשפר פוטוצ'ניק סיים היום (שלישי) את תפקידו כמאמן בני הרצליה, ואת מקומו ימלא עופר ברקוביץ'. פחות מ-48 שעות לאחר התבוסה 94:73 באשדוד, שהייתה להפסד החמישי ברציפות של הקבוצה מהשרון בכל המסגרות, סיים הסלובני את תפקידו. הוא הגיע בקיץ במקומו של אריק שיבק, אולם לא הצליח להוביל את הרצליה לצמרת והסתבך איתה בתחתית. בחודש שעבר היא הצליחה לצבור שני ניצחונות רצופים ונדמה היה שהיא מתחילה לברוח מהתחתית, אלא שזו הייתה אשליה זמנית. בשבוע שעבר בוצע זעזוע ראשון בסגל, כשהזר המאכזב הילטון ארמסטרונג הוחלף בג'רל בנימון, וכעת מתחלף ראש המערכת המקצועית.

עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל אחרי שנתיים. עופר ברקוביץ'/ברני ארדוב

הרצליה נחשבה עד לפני שנה לאחת הקבוצות היציבות בכל הקשור למאמנים, ומיקי גורקה החזיק בתפקיד במשך יותר משלוש עונות רצופות. אבל אז, עם פיטוריו של גורקה בעונה שעברה, נקלע המועדון לסחרור: תחילה שימש אלון שטיין כמאמן זמני, אחריו הגיע שיבק ובקיץ הוחתם פוטוצ'ניק. זו הפעם השישית בעשור האחרון שהרצליה מפטרת מאמן במהלך העונה.

ברקוביץ' (53) החל את הקריירה שלו בליגה הבכירה לפני 30 שנים בדיוק, ובמשך תקופה ארוכה עבד כעוזרו של אפי בירנבוים במכבי רמת גן, בהפועל אילת ובהרצליה. כעת, 24 שנים לאחר שעזב אותה, הוא חוזר כמאמן ראשי. לברקוביץ' רזומה ממושך גם כמאמן בליגה: את הצ'אנס הראשון שלו קיבל בעונת 1999/2000 ברמת גן, ואחר כך אימן בהפועל חולון, מ.כ חיפה, מכבי גבעת שמואל, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד ועירוני נס ציונה. להישג השיא בקריירה הגיע ב-2012, אז הצעיד את אשדוד לגמר הפלייאוף. זו תהיה עבודתו הראשונה כמאמן בליגה אחרי יותר משנתיים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גאשפר פוטוצ'ניק מאמן בני הרצליה. מגד גוזני
לא החזיק מעמד. פוטוצ'ניק/מגד גוזני

"אחרי כמה הפסדים רצופים, וכמה משחקים שבהם לא שיחקנו ברמה המצופה, נפגשתי עם ההנהלה בניסיון למצוא פתרון", מסר פוטוצ'ניק באמצעות דובר המועדון. "היו בינינו חילוקי דעות בכמה נושאים מהותיים, ולאור הנסיבות הגענו למסקנה שעלינו להיפרד. אני תמיד משתדל להישאר הכי מקצועי, ורוצה להודות לכל אנשי הכדורסל בישראל ולאוהדים שעמדו מאחורינו בזמנים טובים ורעים. אני מודה במיוחד לעוזרים שלי ולשחקנים. אף שלא הצלחנו כפי שרצינו, הכרתי כאן אנשים טובים שהפכו לחבריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully