וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה מאמינים: ניב זריהן או יעקב בריהון יצטרפו

15.1.2019 / 21:55

בקבוצה מחפשים חיזוק התקפי, חלוצי באר שבע ובית"ר מועמדים וגם אופיר מזרחי הוזכר. קוויאר פצוע ופלשר בספק למשחק הגביע מול נצרת עילית מהלאומית, שתגיע בסגל מלא (ד', 19:30, 5 סטארס)

אחרי שמכרו את ירדן שועה למכבי חיפה בהרבה כסף, בבני יהודה מנסים לצרף שחקן משמעותי לחלק הקדמי, כאשר במועדון מנהלים מגעים בנוגע לשאילתם של ניב זריהן ויעקב בריהון. בבני יהודה מאמינים כי אחד מהשניים יגיע בסופו של דבר למועדון, בנוסף לשחקן התקפה אותו רוצה הקבוצה לצרף. גם שמו של אופיר מזרחי נמצא על הפרק במידה שיקבל את השחרור ממכבי חיפה.

ברק אברמוב הבהיר אתמול שוב כי איסמעילה סורו אינו למכירה על אף הצעות שיש מבית"ר ירושלים ומחו"ל והקשר צפוי להימכר רק בסיום העונה. בית"ר ירושלים מוכנה לשלם כמיליון יורו עבור סורו בשלב זה, אך כאמור, הקשר יימכר רק בקיץ.

ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
המחליף של ירדן שועה? ניב זריהן/קובי אליהו

לקראת משחק הגביע מחר (19:30, ספורט 5 סטארס) מול הפועל נצרת עילית הזהיר יוסי אבוקסיס את שחקניו משאננות. בשכונה זוכרים היטב את ההדחה המוקדמת בשנה שעברה מול הפועל רמת גן ושחקנים בקבוצה אמרו: "אם קצת לא נבוא מוכנים אנחנו נייצר סינדרלה חדשה. כל הכוח שלנו זה שאנחנו באים יותר מוכנים ומפוקסים מהיריבות".

קרלוס קוויאר הפצוע ימשיך להיעדר וגם המחליף שלו דניאל פלשר בספק עקב מחלה. מאוויס צ'יבוטה צפוי לספוג הרחקה בבית הדין בעקבות היריקה שנעלמה מעין השופט במשחק מול הפועל רעננה ושגיב יחזקאל אמור להחליפו בהתקפה לצד דור ג'אן. תאמבי סגס עשוי לערוך הופעת בכורה.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דן מורי, שי מזור, מתן בלטקסה, יובל אשכנזי, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, דור ג'אן, שגיב יחזקאל.

אבי איבגי שוער הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
שוב ישמור על שער נקי? אבי איבגי/אדריאן הרבשטיין

הפועל נצרת עילית, שלא ספגה בחמשת משחקיה האחרונים ולא הפסידה בשבעה, חולמת על הפתעה שתוביל אותה לרבע גמר ראשון מאז 2012. הקבוצה של ירון הוכנבוים נמצאת במקום השני בליגה הלאומית ומתמודדת על העלייה לליגת העל, כשמוקדם יותר היא צירפה לשורותיה גם את החלוץ יובל אבידור ונפרדה מאופק פישלר ואוהד חזוט. אבי איבגי, שכאמור לא ספג שער בחמשת המשחקים האחרונים, ינסה לשמור על רשת נקייה גם מול האקסית בני יהודה.

הרכב משוער: אבי איבגי, אחמד קאסום, עופר ורטה, ליעד אלמליח, אלי בלילתי, אוהד רובינשטיין, פדרו סאס פטראצי, איתן ולבלום, גיא דיין, יהונתן לוי, ז'וליו סזאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully