וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יובל אבידור חתם בנצרת עילית, איכסל הביסה 1:4 את בית"ר תל אביב רמלה

חלוץ הפועל רמת גן הצטרף למדורגת שנייה: "שמעתי רק דברים טובים על המועדון". קבוצת התחתית סיפקה הצגה במשחק השלמה מול המדורגת רביעית

יובל אבידור שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
מצא בית חדש. יובל אבידור/מגד גוזני

הפועל נצרת עילית שנמצאת במאבקי העלייה לליגת העל ביצעה היום (שלישי) החתמה משמעותית כשהודיעה על צירופו של יובל אבידור, חלוצה של הפועל רמת גן. החלוץ סיכם היום את תנאיו בקבוצה הצפונית, הגיע לאימון בכורה ואמר: "אני שמח להיות כאן, שמעתי רק דברים טובים על המועדון". במקביל, הבלם אופק פישלר עבר להפועל עכו והקשר אוהד חזוט עבר לרמת השרון.

אבידור, 32, לו יש רזומה עשיר בליגת העל, כבש מפתיחת העונה שבעה שערים בקבוצה של ניר ברקוביץ'. את רוב הקריירה שלו הוא בילה בהפועל חיפה אך בשלוש העונות הקודמות הוא שיחק בבני סכנין. אבידור עבר בקריירה שלו גם בעירוני קרית שמונה, מכבי תל אביב, הפועל עכו ומכבי נתניה.

אחרי 19 מחזורים בליגה הלאומית נצרת עילית ממוקמת במקום השני עם אותו מספר נקודות כמו להפועל כפר סבא המוליכה, כשביום רביעי מצפה לה משחק חוץ מסקרן מול בני יהודה בגביע המדינה. אבידור צפוי לערוך את הבכורה שלו במשחק החוץ במחזור הקרוב מול בית"ר תל אביב רמלה שניצחה את ששת משחקי הבית האחרונים שלה, אבל הערב הובסה.

שחקני הפועל איכסל חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
הצגה של איכסל. דייגו סליס והחברים/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

הפועל איכסל - בית"ר תל אביב רמלה 1:4

מחצית ראשונה נהדרת הקפיצה את הקבוצה של אדהם האדיה למקום ה-11, עם יתרון של ארבע נקודות על פני בני לוד במקום ה-14 המוליך למבחנים. הפועל איכסל לא כבשה בשני משחקיה הקודמים, אבל הפעם חגגה על קבוצת הצמרת עם שערים של דייגו סליס (21), עלא ג'אפר (35) ומוחמד הנדי (42). גיא בדש (46) רק צימק עבור בית"ר תל אביב רמלה, שנפרדה בתחילת החלון משחקני הרכב קבועים ונעצרה כעת אחרי ארבעה ניצחונות רצופים עם תבוסה כואבת, אותה חתם מוחמד בדארנה בדקה ה-84.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully