וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: בריסקר, בני, לאומי ואבדיה בסגל לגרמניה וסרביה

15.1.2019 / 13:04

השחקנים הצעירים של מכבי רעננה ומכבי תל אביב, וגארד בני הרצליה, זומנו לסגל הרחב לקראת המשחקים בחלון האחרון במוקדמות אליפות העולם. שחקני מכבי תל אביב לא יהיו חלק מהסגל למשחק נגד גרמניה בשל המשחק נגד מילאנו

קובי אליהו

29 שחקנים קיבלו היום (שלישי) זימון לסגל הרחב של נבחרת ישראל לקראת החלון השישי והאחרון במוקדמות אליפות העולם 2019. מייקל בריסקר וגיל בני, שחקני מכבי רעננה מוליכת הליגה הלאומית, הם בין השמות החדשים בסגל הרחב, והם מצטרפים לשני שחקנים מליגת המשנה שכבר היו שם בחלונות הקודמים אך לא שותפו - דניאל קופרברג ורומן סורקין. מי שקיבל זימון ראשון הוא שחקנה של בני הרצליה אור לאומי, ששב לשחק השנה אחרי שנה שלמה. זימון מעניין נוסף הוא של שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב דני אבדיה.

הסגל המלא: גיא פניני, טי.ג'יי קליין, ג'ייק כהן, יובל זוסמן, ג'ון דיברת'לומיאו, דני אבדיה, נמרוד לוי, בר טימור, תמיר בלאט, אלכס צ'וברביץ', תומר גינת, עידן זלמנסון, רפי מנקו, חואקין שוכמן, נתנאל ארצי, בן אלטיט, גולן גוט, אדם אריאל, איתי שגב, איגור קולשוב, עוז בלייזר, יפתח זיו, גל מקל, שון דוסון, גיל בני, מייקל בריסקר, אור לאומי, דניאל קופרברג ורומן סורקין.

הנבחרת זקוקה לנס כדי להעפיל לאליפות העולם, ולמעשה איבדה סיכוי ריאלי להעפיל. היא תפגוש ב-21 בפברואר את נבחרת גרמניה בדרייב אין, ותתארח בבלגרד אצל נבחרת סרביה ב-24 בפברואר.

שחקני מכבי תל אביב שזומנו לסגל לא ישחקו במשחק הביתי נגד נבחרת גרמניה בשל משחק החוץ של הצהובים שנקבע לאותו היום נגד מילאנו. למרות זאת, בשל העובדה שכעת בכל משחק יורוליג שני שחקנים של הצהובים לא יתלבשו, ייתכן שמכבי תוותר מראש על שחקן או שניים שיצטרף לנבחרת. טי ג'יי קליין צפוי להיות המתאזרח במשחק נגד הגרמנים, כשקרוב יותר למשחק נגד סרביה ייקבע האם ג'ון דיברתולמיאו יחליפו או לא.

דני אבדיה, נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
יקבל דקות? דני אבדיה/אתר רשמי, FIBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully