וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: קבוצת "סייקלינג אקדמי" מתכוננת לפתיחת העונה בארגנטינה

רוכבי הקבוצה שייצגה את ישראל בג'ירו דה איטליה ערכו מסע של 620 קילומטר לקראת פתיחת העונה בעוד פחות משבועיים. "המספרים שאנחנו רואים ברגליים שלהם מבשרים טובות" אמר ניקי סורנסון, מי שאמון על ביצועי הקבוצה

סייקלינג אקדמי. אתר רשמי
מתכוננים במרץ. רוכבי הסייקלינג אקדמי/אתר רשמי

זה לא היה טיול : 620 קילומטר בקצב רצחני לעתים, יותר מעשרת אלפים מטר טיפוס ו"מלחמה" ברוחות עזות - היו שורת המספרים התחתונה במסע החצייה הישראלי של סייקלינג אקדמי לקראת העונה החדשה שתפתח רשמית בארגנטינה בעוד פחות משבועיים .

"זה היה לעתים קשה, אפילו קשה מאוד" סיכם הישראלי הצעיר עומר גולדשטיין את המסע שהתנהל מהנגב ועד ירושלים. "אבל כולנו מבינים מה נדרש מאיתנו לספק העונה כך שלא היה זמן לנשום אוויר ולהירגע" .

הקבוצה המקצוענית הישראלית הגיעה ארצה עם כל רוכביה החדשים שגויסו כדי לחזק את הסגל שלה ולסייע לה לעמוד במטרתה המוצהרת לזכות באחד משני המקומות הראשונים בדרג הפרו קונטיננטלי כדי לזכות בכרטיס כניסה לתחרויות הגדולות בעולם. אבל אחרי למעלה מעשרים שעות רכיבה אינטנסיביות בארבעה ימים - זו היתה גם הזדמנות להיכרות הרוכבים החדשים עם ישראל - לכולם היה זה ביקור ראשון . "בחיים לא אשכח את הגלישה לים המלח.

אני לא זוכר הרבה מראות כאלו בחיים בשנים של רכיבה מקצוענית העולם " אמר הספרינטר האיטלקי דיוויד צ'ימולאי. אבל עבורו, ציין, הרגע השיא היה הביקור באנדרטה לחסידי אומות העולם ביד ושם, והטקס שקיימה לזכרו של גדול רוכביה של איטליה ג'ינו ברטאלי שהציל בחשאי יהודים במלחמת העולם השניה. "התרגשתי עד דמעות כאיטלקי וכמי שמעכשיו מייצג קבוצה ישראלית " אמר צ'ימולאי.

רוכבי הקבוצה ייצאו בימים הקרובים למירוצי פתיחת העונה של הקבוצה בטור של סן חוזה בארגנטינה ובמיורקה . "המספרים שאנחנו רואים ברגליים שלהם מבשרים טובות" אמר ניקי סורנסון, הרוכב הדני האגדי לשעבר שאמון היום על ביצועי הבקבוצה. "כולם הראו לנו כאן שהם בכושר שאנינו מצפים מהם להיות. אני מאמין שהם מסוגלים לעמוד במשימה שהצבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully