וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה יכול להיות פלה החדש, ניימאר? חייב להפסיק עם ההצגות"

פלה טוען שהכוכב הצרפתי יכול להיות יורשו וביקר את הברזילאי: "הוא רוצה להיראות בכך שהוא מביים עבירות, יש לו תדמית רעה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו הם הכוכבים הכי גדולים בכדורגל העולמי, אבל קיליאן אמבפה הוא כוכב העתיד שכבר בגיל 20 הפך למגה סטאר בפריס סן ז'רמן. אמבפה, שכבש בגמר המונדיאל בגיל 19 בלבד, הפך לשחקן הכי צעיר שעושה זאת מאז אותו צמד מפורסם של פלה בגיל 17 בגמר מונדיאל 1958 בשבדיה.

היום, פלה עצמו, שעדיין נחשב לדעת רבים לגדול הכדורגלנים בכל הזמנים, התייחס לפנומן הצרפתי כשאמר: "הוא כמעט השתווה אליי במונדיאל האחרון, אני חושב שהוא יכול להפוך לפלה החדש. הרבה אנשים חושבים שאני צוחק כשאני אומר את זה, אבל לא, זו לא בדיחה". ההשוואות האלו של פלה מחמיאות בעיקר בהתחשב בעובדה שאמבפה משתף פעולה בפריס עם מי שסומן כיורשו האמיתי, ניימאר הברזילאי שלא הצליח להוביל את הסלסאו מעבר לרבע גמר המונדיאל האחרון.

קיליאן אמבפה מניף את ניימאר, לצד אדינסון קבאני, פריס סן ז'רמן. רויטרס
את מי הייתם מעדיפים בקבוצה שלכם? ניימאר ואמבפה/רויטרס

פלה התייחס גם לכוכב נבחרת ברזיל ולהתחזויות הרבות שלו כשאמר: "אבא לא מבקר, הוא מחנך. אנשים חושבים שאני מבקר אותו יותר מדי, אבל אני רוצה בטובתו. הוא רוצה להיראות, לא להבקיע גולים או לעשות מהלכים נחמדים. הוא גורם לעצמו להיראות על ידי כך שהוא מביים עבירות, מקשה את החיים על השופטים ולכן התדמית שלו בעייתית".

אפרופו אמבפה וניימאר, מחקר חדש שהתפרסם בארה"ב, מצא שצמד כוכבי פריס סן ז'רמן הם השחקנים בעלי השווי היקר ביותר בעולם. ניימאר (229 מיליון יורו) מקדים מעט את אמבפה (215 מיליון יורו) בעוד שליאו מסי רק שלישי עם שווי של 202 מיליון יורו. כמובן שהפערים האלו נובעים גם בשל העובדה שניימאר ואמבפה צעירים יותר ממסי שחצה את גיל 30, בעוד שהצרפתי רק בתחילת הקריירה שלו וניימאר בעיצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully