וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.1: ריאן באבל חתם בפולהאם, גוואנגז'ו אברגראנדה רכשה את פאוליניו

ההולנדי חוזר לפרמיירליג, הסינים ניצלו את הסעיף וקנו מברצלונה ב-42 מיליון יורו את הברזילאי, אותו מכרו להם ב-40 מיליון יורו

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* פארמה הודיעה על רכישתו של הקשר הסלובקי יוראי קוצקה מטרבזונספור תמורת 4.7 מיליון יורו. הטורקים עשויים לצרף את ג'ון אוגו במקומו.

* ריאן באבל חתם עד תום העונה בפולהאם. ההולנדי בן ה-32 שיחק מאז תחילת 2017 בבשיקטאש הטורקית וינסה לסייע לקוטג'רס להישאר בליגה.

* גוואנגז'ו אברגראנדה ניצלה את הסעיף שהיה לה ורכשה בחזרה את פאוליניו מברצלונה. בואו נעשה סדר: הסינים קנו את הברזילאי לראשונה מטוטנהאם ב-14 מיליון יורו, מכרו אותו לברצלונה בקיץ 2017 תמורת 40 מיליון יורו, וכעת רכשו אותו פעם נוספת, תמורת 42 מיליון יורו.

* פטר צ'ך שוערה של ארסנל וצ'לסי לשעבר, הודיע שהוא פורש בתום העונה. בהודעה שפרסם כתב צ'ך: "זו עונתי ה-20 כשחקן מקצועני, וזה מרגיש לי כזמן הנכון לפרוש. שיחקתי 15 שנה בפרמיירליג, זכיתי בכל תואר אפשרי, ואני מרגיש שהשגתי את כל המטרות שלי. אמשיך לעבוד קשה במדי ארסנל בתקווה לזכות בתואר נוסף העונה, ואז אמתין בציפייה לחיים שאחרי הכדורגל".

* נוטינגהאם מהצ'מפיונשיפ הודיעה על מינוי של מרטין אוניל למאמנה החדש. אוניל זכה פעמיים עם המועדון באליפות אירופה כשחקן ב-1979 וב-1980.

* ריקרדו גולאר, 27, כוכבה של גוואנגז'ו אברגרנדה ומי שנבחר פעמיים לשחקן העונה בליגה הסינית, חזר לברזיל והצטרף בהשאלה לאלופה פלמייראס.

* איסק קואנקה, אקס הפועל באר שבע, נפרד מחבריו בקבוצת ראוס מהליגה השנייה בספרד וחתם בקבוצה היפנית סגאן טוסו, שם ישתף פעולה עם פרננדו טורס. קואנקה לא הורשה לשחק בראוס בגלל ענייני בירוקרטיה.

* איב פאמבו, הקשר הצרפתי-קונגולזי בן ה-23 ששוחרר בשבוע שעבר מהפועל פתח תקוה, חתם עד לסיום העונה בגרנובל, המדורגת שביעית בליגה הצרפתית השנייה.

שמועות

* על פי דיווחים בממלכה, ארסנל זיהתה אפשרות לצרף את חאמס רודריגס בעלות נמוכה. הקולומביאני בן ה-27 נמצא בחצי השנה האחרונה שלו בבאיירן מינכן בטרם ישוב לריאל מדריד ממנה הושאל. התותחנים, שעשויים להיפרד ממסוט אוזיל מחפשים אופציה יצירתית חלופית, ובאיירן מינכן עשויה לאפשר לרודריגס לעזוב חצי שנה לפני תום החוזה תמורת 3 מיליון יורו בלבד.

* במסגרת אחר חלוץ מחליף שייכנס לנעליו של מוניר, ברצלונה בוחנת גם את מועמדותו של אוליבייה ז'ירו, כך על פי התקשורת הצרפתית.

* באיטליה טוענים שמילאן מובילה כרגע במירוץ אחר קשישטוף פיונטק, הסקורר הפולני של גנואה המבוקש גם בריאל מדריד. על פי הדיווח הפולני על סף סגירה בשורות הרוסונרי, שצפויים לשלם עליו לכל הפחות 40 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד וארסנל נלחמות ראש בראש עם מילאן על שירותיו של יאניק קראסקו, שחקן נבחרת בלגיה שנמנה כרגע על הסגל של דליאן ייפאנג הסינית.

* קיקו קאסייה, השוער השלישי של ריאל מדריד, בדרך לעבור בדיקות רפואיות בלידס יונייטד.

* על פי "סקיי ספורטס", דייגו גודין השיב עם תשובה חיובית לאינטר וצפוי לחתום לשנתיים תמורת 5.5 מיליון יורו לעונה.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שליברפול, טוטנהאם ואברטון הצטרפו למאבק עם מילאן על החתמתו של ארנאוט חרונפלד, הקיצוני ההולנדי של ברוז'. חרונפלד, שכבר שייך לסגל נבחרת הולנדי, צפוי לעלות בסביבות 12 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שפיורנטינה צפויה לנצח את אינטר במאבק על החתמתו של חאמד טראורה, הקשר הצעיר והמוכשרת של אמפולי (19).

* ברצלונה מחפשת חלוץ 9 אחרי שמוניר עזב לסביליה ובתקשורת הספרדית זורקים הרבה שמות של מועמדים. השם האחרון שאותו מזכירים ב"ספורט" הוא של כריסטיאן סטואני, חלוצה האורוגוואי של ג'ירונה. סאוטני מפגר רק אחרי לואיס סוארס וליאו מסי בטבלת כובשי השערים בספרד עם 12 כיבושים ובבארסה שוקלים להחתים אותו כחלוץ שישמש גיבוי לסוארס.

* ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שטוטנהאם שוקלת להגיש הצעה על מלקום הפלופ הברזילאי של ברצלונה. התרנגולים צפויים לעבור חודש קשה מאוד בלי הארי קיין שצפוי להיעדר עד חודש בשל פציעה כשיונג מין סון יעזוב את הקבוצה כדי להשתתף עם נבחרתו דרום קוריאה באליפות אסיה.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שברצלונה וריאל בטיס עומדות להשלים עסקה משותפת לרכישתו של אמרסון, המגן בן ה-19 של אתלטיקו מניירו. על פי מתווה העסקה בטיס תרכוש את השחקן תמורת 9 מיליון יורו וברצלונה תשלם 3 מיליון יורו תמורת אופציית ראשונים על השחקן, כמו גם אחוזים ממכירה עתידית.

* בצרפת מדווחים שבורוסיה דורטמונד ובורדו מנהלות מגעים למכירתו של שינג'י קגאווה. הקשר היפני מצידו מתלבט אם לעבור לשחק בליגה הצרפתית.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס יצרה קשר עם צ'לסי כדי לבדוק את זמינותו של אמרסון פאלמיירי הקיצוני המגן האיטלקי שממעט לשחק אצל מאוריציו סארי.

* ב"מירור" מדווחים שקלאודיו ראניירי מעוניין להתאחד עם דני סימפסון בפולהאם. השניים זכו יחד באליפות בלסטר, אך עתידו של סימפסון אצל השועלים מוטל בספק. המאמן האיטלקי ינסה לצרף את המגן שינסה לסייע להגנה המקרטעת שלו.

* החלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ', אותו ניסתה מ.ס. אשדוד להחזיר לשורותיה, התיר את חוזהו בווידי ההונגרית והגיע לפולין כדי לחתום ביגלוניה ביאליסטוק, שתהיה קבוצתו ה-14 בקריירה.

שחקן גנואה קשישטוף פיונטק. GettyImages
מילאן תזכה בשירותיו? קשישטוף פיונטק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully